Výsledky vyhľadávania

  1. POLLÁK, František et al. Crisis Management of Corporate Reputation- Analysis of selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics. In International Journal of Management Science and Business Administration. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664, 2021, vol. 7, no. 2, pp. 28-34 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  2. JANKELOVÁ, Nadežda et al. Leading Employees Through the Crises: Key Competences of Crises Management in Healthcare Facilities in Coronavirus Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Risk Management and Healthcare Policy. - [Wellington] : Dove Medical Press. ISSN 1179-1594, 2021, vol. 14, no. 1, pp. 561-573 online. VEGA 1/0017/20, VEGA 1/0412/19. Dostupné na : <https://www.dovepress.com/leading-employees-through-the-crises-key-competences-of-crises-managem-peer-reviewed-fulltext-article-RMHP>
    článok

    článok

  3. LUKÁČ, Jozef. Financial Analysis As a Tool to Detect a Crisis in a Company. In Krízový manažment : vedecko-odborný časopis Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline = scientific-technical magazine of Faculty of security engineering at University of Žilina in Žilina. - Žilina : Fakulta bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2020. ISSN 1336-0019, 2020, roč. 19, č. 1, s. 39-49 online.
    článok

    článok

  4. MAZUREK, Marica. The Innovative Approach to Risk Management as a Part of Destination Competitiveness and Reputation. In Communications : Scientific Letters of the University of Zilina. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Žilina, 2020. ISSN 1335-4205, 2020, vol. 22, no. 1, pp. 119-127.
    článok

    článok

  5. PUPIŠOVÁ, Iveta. Aby vám hosť aj zamestnanec dôverovali. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. leto, s. 42-43.
    článok

    článok

  6. SZMRECSÁNYI, Tomáš. Krízový manažment potrebuje aj sféra logistiky. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020, január-február, roč. 16, č. 82, (2020.
    článok

    článok

  7. ULČIN, Peter. Leadership a kríza : 6 krokov, ako môže manažment proaktívne pristúpiť ku kríze. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 3-4, s. 58-61.
    článok

    článok

  8. Krízový manažment : vedecko-odborný časopis Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline : časopis pre pracovníkov zaoberajúcich sa otázkami bezpečnosti, rizika, krízovým manažmentom a krízovým plánovaním. - Spracovaný v EKO-INDEX, Registrovaný: Erihplus. Žilina : Fakulta bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline. 2x ročne. ISSN 1336-0019. Dostupné na : https://www.fbi.uniza.sk/stranka/archiv
    časopis

    časopis

  9. LUKÁČ, Jozef. Restructuring Plan as a Solution to the Crisis in the Company. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 146. I-20-108-00.
    článok

    článok

  10. POLLÁK, František et al. Crisis Management of Corporate Reputation- Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics. - Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2020. Digitalized Economy, Society and Information Management. IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management : 28th Interdisciplinary Information Management Talks. - Linz : TRAUNER Verlag, 2020. ISBN 978-3-99062-958-1, pp. 297-304 online. ETA TL 0200215.
    článok

    článok