Výsledky vyhľadávania
- MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - MIZLA, Martin. Manažment kategórií v podnikových procesoch potravinového reťazca. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 2, s. 7-16.
- GOGOVÁ, Veronika. Category manažment. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 4, s. 36-43.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Retail Management Friendly to Older Consumers. In Knowledge – Economy – Society. Knowledge – Economy – Society : strategies, concepts and instruments of management. - Cracow : Foundation of the Cracow Uniwersity of Economics, 2016. ISBN 978-83-65173-72-0, p. 123-132. VEGA 1/0224/1.
- POLIAČIKOVÁ, Eva. Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581, 2016, roč. 5, č. 1, s. 121-129.
- KLEČKA, Jiří. Private label brands of selected manufactures belong to dairy food industry in the Czech Republic. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 451-457 CD-ROM.
- HANZLÍČEK, Lukáš. Category mangement as part of assortment policy in retail. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 78-87 [CD-ROM]. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
- VALÁŠKOVÁ, Katarína. Analýza podnikových aktivít vybraných obchodných zariadení z pohľadu spotrebiteľskej politiky. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2014. ISSN 1337-0839, 2014, roč. 8, č. 2, s. 7-19.
- STACHOVÁ, Lucia. Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 537-544 [CD-ROM].
- RAŠEVOVÁ, Kristína. Keď sa predajňa prispôsobuje zákazníkom a nie naopak. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 12-13.
- HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Vybrané aspekty category managementu v praxi potravinárskeho podniku. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2013. ISSN 1338-435X, 2013, roč. 3, č. 1, s. 82-87 online.