Výsledky vyhľadávania
- NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - ČVIRIK, Marián - MARTÍNEZ, José Manuel Guaita. Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context. - Registrovaný: Web of Science. In ESIC Market : Economics and Business Journal. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867, 2024, vol. 55, no. 2, pp. 1-19. I-24-105-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné - POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic. In Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. - Zagreb : Innovation Institute, 2023. ISSN 1848-2252, pp. 49-50. VEGA 1/0140/21.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Abstrakt 1.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení - SHARP, Byron. How Brands Grow : What Marketers Don't Know. 1st Edition. Docklands : Oxford University Press, 2010, reprinted 2022. 228 s. ISBN 978-0-19-557356-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HOJDIK, Vladimír - ŠINKOVIČOVÁ, Lucia - REPISKÁ, Radka. An Assessment of Online Reputation of Global Bicycle Brands Based on Their Social Media Activities. In DOKBAT 2022. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6, pp. 160-168. VEGA 1/0646/20 (50%), I-22-109-00 (50%).
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 611.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.9 MB verejne dostupné - POLLÁK, František. Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity. In Brand Management. - London : IntechOpen, 2022. ISBN 978-1-80356-000-7, pp. 3-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 324.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Pajtinková - Bartáková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 343 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-4951-6. [Počet ex. : 32, z toho voľných 5, prezenčne 3]
- BEVERLAND, Michael. Brand Management : Co-creating Meaningful Brands. 2nd Edition. London : SAGE, 2021. 410 s. ISBN 978-1-5297-2012-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MOGAJI, Emmanuel. Brand Management : An Introduction through Storytelling. Cham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG, 2021. 266 s. ISBN 978-3-030-66118-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]