Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Heslá = "marketing interaktívny"
  1. VAŠKOVÁ, Linda. Interactive Marketing in Property Development - Smart Buildings. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 531-538 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  2. VAŠKOVÁ, Linda. Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2020. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. GÚČIK, Marián. Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660, 2016, roč. 49, č. 3, s. 184-188.
    článok

    článok

  4. LATIAKOVÁ, Ivana. Keď sa vám marketing lepí na päty. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 86-88.
    článok

    článok

  5. KORAUŠ, Antonín - ŠÍP, Roman. Výzvy a trendy v customer relationship management. In Nástroje environmentálnej politiky 2015. medzinárodná vedecká konferencia. Nástroje environmentálnej politiky 2015 : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 18. jún 2015. - Žilina : STRIX, 2015. ISBN 978-80-89753-05-5, s. 54-56.
    článok

    článok

  6. ŠLOSÁR, Róbert. Hodnota o ktorej ani nevieme. In Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015, 2015, č. 12, s. [1-3] [1,64 NS] online. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  7. CSIKÓSOVÁ, Adriana - ANTOŠOVÁ, Mária - ČULKOVÁ, Katarína. Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications. - Registrovaný: Web of Science. In World Conference on Educational Sciences. Procedia Social and Behavioral Sciences : 5th World Conference on Educational Sciences : 5-8 February 2013, Sapienza University of Rome, Italy. - Amsterdam : Elsevier, 2014. ISSN 1877-0428, 2014, vol. 116, pp. 1615-1619. VEGA 1/0270/08.
    článok

    článok

  8. KMEŤOVÁ, Lenka. Marketing budúcnosti. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 12, s. 16-18.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav. Modelovanie ako základný prístup od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, 182-192, CD-ROM. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  10. VADKERTIOVÁ, Andrea. Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 254-259.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.