Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Heslá = "marketing mestský"
  1. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Peter Baláži. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 137 s. [9,40 AH]. ISBN 978-80-225-5032-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. PALEVIČIUS, Vytautas. Research on the demand for parking lots of shopping centres. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 3, s. 173-194.
    článok

    článok

  3. JAŠŠO, Matej - HAJDUK, Michal. Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding? In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 22-32.
    článok

    článok

  4. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  5. FORET, Miroslav et al. Marketing in regional development. 1st is. Brno : Mendel University in Brno, 2013. 138 s. [9,47 AH]. CZ.1.07/2.2.00/28.0258. ISBN 978-80-7375-812-7.
  6. ŠEBOVÁ, Miriam - DŽUPKA, Peter. Meranie ekonomického a finančného vplyvu Majstrovstiev sveta v hokeji na mesto Košice. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2013. ISSN 1212-3609, 2013, roč. 16, č. 2, s. 41-53.
    článok

    článok

  7. DRÁBIK, Peter - MEDEROVÁ, Magdaléna. Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 48-52 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. Diplomy aj pre tých, čo nestihli študovať a vládnu. In Komunálne financie : časopis o ekonomike miest a obcí. - Bratislava : SON MEDIA, 2012. ISSN 1337-2459, 2012, roč. 5, č. máj, s. 8-9.
    článok

    článok

  9. ŠUKALOVÁ, Viera. Úloha strategického riadenia. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2011. ISSN 1337-0448, 2011, č. 4, s. 78-80.
    článok

    článok

  10. VIESTOVÁ, Kristína. City marketing a marketing obchodu. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 297-302. VEGA 2/0091/09.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.