Výsledky vyhľadávania
- ŠTRAUSS, Dušan. Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 2, s. 8-9.
- ŠTĚDROŇ, Bohumír. Politický marketing a sport: systémové aspekty. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 2, s. 12-13.
- SPIŠIAKOVÁ, Mária. Jazyk politických hesiel na Kube. In Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi. - Plzeň : Nakladatelství Fraus. ISSN 1210-0811, 2019, roč. 62, č. 2, s. 19-28.
- ZVONČEKOVÁ, Janka. Nástroje politického marketingu pri stanovovaní pozícií v zahraničnej politike štátu : dizertačná práca. Školiteľ: Stanislav Mráz. Bratislava, 2019. 124 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SMOLKOVÁ, Eva - SMOLKA, Samuel. Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 13-24.
- SPIŠIAKOVÁ, Mária. Lingvistická analýza politických komunikátov na Kube. - Registrovaný: Web of Science. In Jazyk a politika : na pomedzí lingvistiky a politológie III.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika : na pomedzí lingvistiky a politológie III. : zborník príspevkov z 3. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 21.6.2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4528-0, s. 417-425. VEGA 1/0107/18.
- VARELA CANO, Diana Patricia. Volebný spot v prezidentských voľbách v Kolumbii v roku 2018. - Registrovaný: Web of Science. In Jazyk a politika : na pomedzí lingvistiky a politológie III.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika : na pomedzí lingvistiky a politológie III. : zborník príspevkov z 3. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 21.6.2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4528-0, s. 405-416.
- ČÁRSKY, Jaroslav. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani. In Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412, s. 119-127.
- ŠTĚDROŇ, Bohumír - ČÁSLAVOVÁ, Eva - FORET, Miroslav. Mezinárodní marketing. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2018. 289 s. ISBN 978-80-7400-441-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- WALTER, Aaron T. The Good, bad and ugly of populism: a comparative analysis of U.S. and Slovakia. In Slovak journal of political sciences. - Trnava : Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave, 2017. ISSN 1338-3140, 2017, vol. 17, no. 2, s. 166-183.