Výsledky vyhľadávania
- JURÍK, Lukáš - VAŇOVÁ, Jaromíra - SAKÁL, Peter. Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403, 2016, č. 1, s. 27-31.
- ORESKÝ, Milan. Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 360-369 CD-ROM.
- FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 4]
- FILO, Peter - TAJTÁKOVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia. Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch. In Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3.