Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 169  
Vaša otázka: Heslá = "marketing strategický"
  1. JÍLKOVÁ, Petra. GenAI ve světe marketingu: budování udržitelné konkurenční výhody v digitálním věku. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  2. ORGONÁŠ, Jozef - JANKOVIČ, Michal. Category Management. Reviewed by: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1st Editiion. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 174 s. [8,7 AH]. ISBN 978-80-225-5143-4.
  3. KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan. Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 63-74. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema. Shall We Dance? Prologue to the Investigation of the Perception of Audio Elements by Dancers in Strategic Marketing Management. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409, 2024, nr. 26, pp. 10-14. I-24-105-00, A-25-102/3020-15, VV-MVP-24-0006.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF620.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - MIR, Obaidullah. Innovation Marketing and Strategic Marketing. Reviewers: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 133 s. [6,6 AH]. ISBN 978-3-96595-034-4.
  6. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar - JANEČEK, Petr. Strategický marketing : strategie a trendy. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 428 s. ISBN 978-80-271-3722-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. ČVIRIK, Marián. Market Position Strategies: Market Leades' Strategies. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 22-27 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  10. SIVAŠOVÁ, Daniela. Demografia podnikov v súvislosti s posledným sčítaním obyvateľstva na Slovensku. In Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4993-6, s. 105-114. VEGA 1/0561/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené717.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.