Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Heslá = "marketing virálny"
  1. PÁTÍK, Ladislav. Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. GUNDOVÁ, Petra - CVOLIGOVÁ, Katarína. Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X, 2019, roč. 19, č. 3, s. 31-41.
    článok

    článok

  3. STAŇKOVÁ, Lucie. Otevřená data - nástroj vhodný nejen pro marketing. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622, 2017, roč. 27, č. 3, s. 18-20.
    článok

    článok

  4. HRAŠKOVÁ, Dagmar. Ako online podnikať. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2016. ISSN 1337-060X, 2016, roč. 11, č. 6, s. 71-73.
    článok

    článok

  5. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    článok

    článok

  6. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. Redakčné a zostavovateľské práce: Peter Štetka, Róbert Šlosár, Nikola Švejdová ; recenzenti: Alena Tršťanská, Nora Grisáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [76 s., 3,53 AH]. I-15-102-00. ISBN 978-80-225-4175-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ

    elektronická kniha

  8. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - SVOBODOVÁ, Lenka. Návrh netradičných foriem komunikácie pre vybranú spoločnosť. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 245-252 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  9. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Možnosti a nástroje digitálneho marketingu. In MMK 2014. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISBN 978-80-87952-07-8, s. 733-740 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.