Výsledky vyhľadávania

  1. RAŠEVOVÁ, Kristína. Všetky produkty potrebujú servis. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 7-8/19, č. 48, (2019.
    článok

    článok

  2. KONŠTIAK, Pavol. Merchandisingový manažment maloobchodnej jednotky v podmienkach aktívneho predaja a udržateľnosti : habilitačná práca. Školiteľ:. Bratislava, 2018. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. RAŠEVOVÁ, Kristína. V tradičnom obchode sú pravidlá na vystavenie tovaru iné. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok

  4. KONŠTIAK, Pavol. Teoretické a praktické aspekty merchandisingového manažmentu maloobchodnej jednotky : habilitačná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 93 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4509-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. TVARDZÍK, Jozef. Na čom zarába slovenský hip hop. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 20. júla 2017, roč. 27, č. 29-30, s. 22-25.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - HESKOVÁ, Marie. Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky. Recenzovali: Mária Dzurová, Jozef Gajdoš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. e-kniha [204 s., 13,18 AH]. VEGA 1/0376/17. ISBN 978-80-225-4452-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. RAŠEVOVÁ, Kristína. Efektívne usporiadanie tovaru prináša vyššie tržby. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 5-6/2017, č. 35, s. 42-43.
    článok

    článok

  8. KROPAJ, Marián et al. Základy práva duševného vlastníctva pre ekonómov. Recenzenti: Lujza Jurkovičová, Silvia Lattová. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 207 s. [11,28 AH]. ISBN 978-80-8168-706-8. [Počet ex. : 21, z toho voľných 13, prezenčne 4]
  9. KONŠTIAK, Pavol - KITA, Jaroslav - KITA, Pavol. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Reviewers: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. KONŠTIAK, Pavol. K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 31-60. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok