Výsledky vyhľadávania

  1. GALLO, Peter - MIHALČOVÁ, Bohuslava. Using the Balanced Scorecard Concept with the Mining Industry as Example. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 151-155.
    článok

    článok


  2. BARTOŠOVÁ, Viera. Analýza nákladov na báze finančného účtovníctva. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 5, s. 146-172.
    článok

    článok


  3. ŽABKA, Dušan - HORÁKOVÁ, Ivana. Progresívne metódy odstraňovania mikropolutantov z odpadových vôd. In Vodohospodársky spravodajca : dvojmesačník pre vodné hospodárstvo a životné prostredie. - Bratislava : Združenie zamestnávateľov vo vodnom hospodárstve, 2018. ISSN 0322-886X, 2018, roč. 60, č. 7-8, s. 23-27.
    článok

    článok


  4. KOTULIČ, Rastislav - KIRÁLY, Peter - RAJČÁNIOVÁ, Miroslava. Finančná analýza podniku. Lektori 1. vydania: Jana Šnircová, František Kalouda. 3. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 227 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-888-1. [Počet ex. : 13, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  5. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Súčasné využívanie podnikovej diagnostiky v slovenskej znaleckej praxi. In Aktuálne problémy znaleckého dokazovania II. Aktuálne problémy znaleckého dokazovania II : zborník vedeckých statí - 12. medzinárodný vedecký seminár, Bratislava 13.9.2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4532-7, s. 19-26 CD-ROM.
    článok

    článok


  6. ČIEFOVÁ, Michaela. Textarbeit im Fremdsprachenunterricht. In Didaktische Strategien im Fremdsprachenunterricht. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2018. ISBN 978-3-339-10292-8, s. 45-50.
    článok

    článok


  7. JUHÁSZOVÁ, Ingrid et al. Reputačný manažment v podmienkach automobilového priemyslu : skúmanie finančných aspektov reputácie. Recenzenti: Peter Dorčák, Benjamin Beug. 1. vydanie. Bratislava : KARTPRINT, 2018. 123 s. [7 AH]. APVV-15-0511. ISBN 978-80-89553-57-0.

  8. STRUHL, Steven M. Artificial intelligence marketing and predicting consumer choice : an overview of tools and techniques. New York : Kogan Page, 2017. 254 s. ISBN 978-0-7494-7955-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  9. HRONEC, Štefan et al. Programové rozpočtovanie ako súčasť new public managementu a jeho uplatňovanie v orgánoch miestnej samosprávy. Recenzenti: Gabriela Korimová, Oldřich Hájek. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 351 s. VEGA 1/0405/15 0142 V-15-101-04 101312. ISBN 978-80-557-1309-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  10. HRONEC, Štefan et al. Strategické plánovanie ako súčasť rozpočtovania vo verejnej správe. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 183 s. VEGA 1/0405/15 0142 V-15-101-04 101312. ISBN 978-80-557-1308-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]