Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Heslá = "modely spotreby"
  1. HOLKOVÁ, Vieroslava - VALACH, Matej - VESELKOVÁ, Alexandra. Forming the Quality of Life in Slovakia after Entering the EU. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2016. ISSN 1857-7431, 2016, no. August, pp. 380-389 online. VEGA 1/0393/16.
    článok

    článok

  2. NOVOTNÝ, Josef - DUSPÍVA, Pavel. Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609, 2014, roč. 17, č. 1, s. 153-166.
    článok

    článok

  3. SZOMOLÁNYI, Karol. Friedmanova hypotéza trvalého príjmu v ekonomike SR. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4, s. [1-4]. VEGA 1/0595/11. 1/0595/11, VEGA, Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód.
    článok

    článok

  4. JURGA, Rastislav. Niektoré výsledky o spotrebných funkciách. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód II : zborník príspevkov z II. medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 14.-15.4.2011. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2011. ISBN 978-80-225-3235-8, s. 60-64.
    článok

    článok

  5. ZAJKOVÁ, Daniela. Vybrané modely spotrebiteľského správania a ich význam pri analýze spotrebiteľského správania. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-10.
    článok

    článok

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia. Faktory uspokojovania potrieb rodiny: domáca produkcia. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 92-99. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. LICHNER, Ivan. Možnosti analýz pomocou CGE modelu. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2010. ISSN 1336-7420, 2010, roč. 6, č. 3, s. 46-53.
    článok

    článok

  8. ŠVIHLOVÁ, Dana. Modely udržateľnej výroby a spotreby v kontexte ekonomického aspektu rozvoja spoločnosti. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069, 2009, roč. 10, č. 1, s. 35-45.
    článok

    článok

  9. ROZBORILOVÁ, Dária. Teórie spotreby, úspor, investícií a vládnych výdavkov. 2. preprac. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 246 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-039-0. [Počet ex. : 19, z toho voľných 10, prezenčne 9]
  10. SYROVÁTKA, Pavel. Income elasticity of food expenditures of the average Czech household. In Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2004. ISSN 0139-570X, 2004, vol. 50, no. 7, s. 309-316. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58750.pdf>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.