Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok


  2. ZAYNUTDINOVA, Nodira - PÁLKA, Přemysl. The Effects on purchase intention: the case of fruit juice. In Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics [elektronický zdroj]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728, Sep 2017, no. 3, pp. 111–128 online.
    článok

    článok


  3. NBS sa mystery shopping osvedčil. Poukázal na nekalé praktiky firiem. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2017. ISSN 1212-4273, 2017, roč. 24, č. 6, s. 42-43.
    článok

    článok


  4. GEŽÍK, Pavel - FAŠIANG, Tomáš. Eko-eko správanie spotrebiteľa. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XII : zborník zo seminára : 14. - 16. jún 2017, Račkova dolina [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4392-7, s. 61-66 CD-ROM. VEGA 1/0245/15, VEGA 1/0283/15.
    článok

    článok


  5. HORÁČKOVÁ, Alena et al. Cvičná firma : praktikum. Lektorovali: Oľga Ďuricová, Peter Országh. 4. uprav. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017. 152 s. [7,6 AH]. ISBN 978-80-10-03111-5.

  6. ORESKÝ, Milan. [Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 126-129. Recenzia na: Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov / Kita, J. - Bratislava : Wolters Kluver, 2017.
    článok

    článok


  7. LE MOIGNE, Rémy. Supply chain management : achat, production, logistique, transport, vente. 2e éd. Paris : Dunod, 2017. 363 s. Management/Leadership. ISBN 978-2-10-075997-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  8. PAETSCH, Michael. Accelerating the introduction of disruptive technologies: a framework for understanding and improving the e-car purchasing decision by customers : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2017. 171 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  9. BILKOVÁ, Kristína. Za nákupom ďaleko: rurálne potravinové púšte na Gemeri. In Geografický časopis : [vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2017. ISSN 0016-7193, 2017, roč. 69, č. 1, s. 3-20.
    článok

    článok


  10. HALASOVÁ, Henrieta. Slovensko, do toho! In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 3, s. 6-7.
    článok

    článok