Výsledky vyhľadávania
- FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
- TKÁČ, Juraj. Zelené verejné obstarávanie textílií. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 23-26.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 157.8 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Zákazník očakáva hravosť aj jednoduchosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- SOBKOVÁ, Martina. Zájem o elektroauta roste, dotace jej mohou akcelerovat. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2025. ISSN 1212-4273, 2025, roč. 32, č. 2, s. 30-31.
- PAJONK, Peter. Postoj priemyselných podnikov k manažmentu rizika v nákupnom procese v predkrízovom období. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 69-81. VEGA 1/0462/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 753.2 KB dostupné po prihlásení - ŽLEBEK, Roman - REMEŇOVÁ, Katarína. Racionálne rozhodovanie v hodnotovo orientovanom prístupe k cenotvorbe. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 82-89.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 345.8 KB dostupné po prihlásení - SIMINSKÁ, Eva. Rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní v oblasti dopravy. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 32-37.
- MIKŠÍK, Ondřej. Czech Consumers and Online Regional Food Shopping: After Pandemic Changes in Shopping Habits. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 1, s. 53-63.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 560.2 KB verejne dostupné - ALENOVÁ, Gabriela. Vianočné nákupy sú v plnom prúde. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 6, s. 16-17.