Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok


  2. KNOŠKOVÁ, Ľubica - DONOVALOVÁ, Alena. Perception of Energy Labels in Selected Household Appliances. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 41-72 [1,36 AH]. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok


  3. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  4. RAŠEVOVÁ, Kristína. Impulzívny tovar musí padnúť do oka. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  5. Blízkosť predajní je dôležitá. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 5, s. 21.
    článok

    článok


  6. GÁŠPÁROVÁ, Eva. Nákup majetku na splátky v jednoduchom účtovníctve. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 1, s. 143-150.
    článok

    článok


  7. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 169-178 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  8. DANESHJO, Naqibullah et al. Internet Customer Behaviour in Selected European Union Countries. In Interdisciplinarity in theory and practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Adoram, 2018. ISSN 2344-2409, 2018, no. 15, pp. 20-26 online. VEGA 1/0251/17.
    článok

    článok


  9. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Recenzenti: Jana Přikrylová, Václav Stříteský. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha : GRADA, 2018. 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  10. GÚČIK, Marián et al. Marketing podnikov cestovného ruchu. Recenzovali: Mária Rostášová, Milota Vetráková. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. 248 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-812-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]