Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Veľká noc bude drahšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  3. Nenaštvite ľudí, keď idú platiť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. Ľudia dnes šetria svoj čas aj energiu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 6-7.
    článok

    článok

  5. VARIAN, Hal R. Intermediate Microeconomics with Calculus. 1st Edition. New York : W. W. Norton & Company, 2020. 762 s. ISBN 978-0-393-68993-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  6. BERCHEQ, Abir - OUKARFI, Samira - JAMAL, Youssef. Les déterminants de la confiance/méfiance du consommateur marocain vis-à-vis du cyber-achat. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 4, pp. 131-159.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. Comparison of Grocery Shopping Behaviour of Slovak Residents on the Slovak-Austrian Border: an Empirical Study – Hainburg an der Donau. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 1, s. 215-230. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 2/0113/19.
    článok

    článok

  8. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - GORDANOVÁ, Jana. Impact of Packaging Design on the Purchase of Foods. In Desire. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4705-5, online, s. 39-45. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  9. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Impulz sa dá aktivovať. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 3-4/20, č. 52, (2020.
    článok

    článok

  10. ŠKRINIAR, Pavel. Keď sa v hlavných správach hovorí o páde trhov, vtedy je ten správny čas. In Denník N. - Bratislava : N Press, 2019. ISSN 1339-844X, 11.11.2019, s. [1-4] online.
    článok

    článok