Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Heslá = "nástroje komunikačné"
  1. JANKELOVÁ, Nadežda - JONIAKOVÁ, Zuzana - MIŠÚN, Juraj. Innovative Approaches in the Management of Healthcare Organisations. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Journal of Health Management. - London : SAGE Publications. ISSN 0972-0634, 2023, vol. early access, pp. 1-13. VEGA 1/0328/21, VEGA 1/0010/23.
    článok

    článok

  2. PETLÁK, Erich. Uplatňovanie stratégií v hĺbkovom vyučovaní. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1336-9849, 2022, roč. 17, č. 5, s. 2-5.
    článok

    článok

  3. ŠTEFANČÍK, Radoslav. Konšpiračné teórie v jazyku pravicového extrémizmu. In Voľby 2019/2020 : kam kráčaš demokracia. - Košice : Vydavateľstvo ŠafárikPress, 2021. ISBN 978-80-574-0050-9, s. 11-26. KEGA 015EU-4/2019, VEGA 1/0344/20.
    článok

    článok

  4. MATYTCINA, Marina - GRIGORJANOVÁ, Tatjana. Jazykové osobitosti internetovej komunikácie ako prostriedok interkultúrnej komunikácie. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 21-28 online. KEGA 018EU-4/2020.
    článok

    článok

  5. ŠPATENKA, Miloš - KOCH, Miloš. Sustainable Development of Companies Using the ERP System as a Fundamental Tool of Digital Transformation. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527, 2021, roč. 15, č. 38, s. 61-70.
    článok

    článok

  6. SZIVÓSOVÁ, Mária. Produkty a aplikácie zabezpečujúce komunikáciu na pracovnej úrovni. In UNINFOS 2021: Univerzitné informačné systémy. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. ISBN 978-80-554-1828, s. 49-54 online.
    článok

    článok

  7. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Ivan Nový. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. 363 s. [18,2 AH]. ISBN 978-80-571-0438-4. [Počet ex. : 35, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. PUHOVICHOVÁ, Diana. Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 429-439 online. VEGA 1/0017/20.
    článok

    článok

  9. ŠTEFANČÍK, Radoslav. Dva odlišné svety so spoločným jazykom. Politické naratívy krajných pólov ideového spektra. - Registrovaný: Web of Science. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie V.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie V. : zborník príspevkov z 5. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie = Proceedings of the 5th International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4743-7, s. 371-385. KEGA 015EU-4/2019, VEGA 1/0344/20.
    článok

    článok

  10. ROTTEROVÁ, Kateřina. 5 důvodů, které mohou brzdit úspěch na sociálních sítích. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 3, s. 21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.