Výsledky vyhľadávania
- BRINČÍKOVÁ, Zuzana. Digitalization and Its Impact on International Trade. In Economic and Social Aspects of Business Development in Cities and Countries in General : Collective Monograph. - Boston : Primedia eLaunch, 2025. ISBN 979-8-89692-730-3, pp. 127-135. VEGA 1/0679/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 135.2 KB verejne dostupné - VARGOVÁ, Ľubica. Európska únia pritvrdzuje v online obchode. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 2-4.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 229.2 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 27.9 MB dostupné po prihlásení - ALENOVÁ, Gabriela. Rok konsolidácie bude pre e-commerce náročný. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2025. ISSN 1335-2008, 2025, roč. 30, č. 1, s. 10-11.
- DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. E-Commerce Sales of Enterprises in the Context of Covid-19 Pandemic. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 36-46. VEGA 1/0110/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 364 KB dostupné po prihlásení - ALENOVÁ, Gabriela. Cez internet podniká čoraz viac žien. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 30-31.
- Pozor na platby mobilom či hodinkami. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 4.
- VEČEŘOVÁ, Veronika. Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 12-13.
- KAPITÁN, Peter. E-shopy pracujú na odstraňovaní bariér. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.