Výsledky vyhľadávania

  1. FABO, Brian. Implications of e-Commerce for Central Banking: a Review. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2018. ISSN 1335-0900, August 2018, roč. 26, č. 4, s. 27-30.
    článok

    článok


  2. CENDEJAS VALDÉZ, José Luis et al. The Role of the Collaborative Integrated Model (MDSIC) in Agile Software Development - Case Study and Practical Advice. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. February, pp. [1-16].
    článok

    článok


  3. TOMAN, Pavel. Specifika skladů pro e-shopy. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 10, s. 28-31.
    článok

    článok


  4. ČERVENÁK, Monika. Jednoduchá distribúcia, ľahká manipulácia. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 9, s. 84-85.
    článok

    článok


  5. LIPOVSKÁ LIŠKOVÁ, Ľudmila. Internetový obchod - účtové a daňové hľadisko. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 111-118.
    článok

    článok


  6. ORAVEC, Jozef. E-commerce hýbe realitným trhom. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN [nemá], júl-august 2018, roč. 14, č. 73, s. 30-31.
    článok

    článok


  7. KŘÍŽOVÁ, Iveta. Obal - výkladná skriňa e-shopov. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN [nemá], máj-jún 2018, roč. 14, č. 72, s. 28-29.
    článok

    článok


  8. HALASOVÁ, Henrieta. Komfort chceme aj pod stanom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 28-29.
    článok

    článok


  9. LIPOVSKÁ LIŠKOVÁ, Ľudmila. Internetový obchod a GDPR. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 13, s. 71-76.
    článok

    článok


  10. HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46.
    článok

    článok