Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1214  
Vaša otázka: Heslá = "obchod elektronický"
  1. JANIGA, Ivan. Podvodné e-shopy sú opäť na scéne. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 1, s. 26-27.
    článok

    článok

  2. VAJDOVÁ, Jana. Evaluation of Selected Slovak Bookstores Using Modern Management Analysis Tools. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 493-505.
    článok

    článok

  3. LASKOWSKI, Robert. Differences Between Online Prices and the Consumer Prices Index During Covid-19 in Germany. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 1802-792X, 2022, vol. 16, no. 1, pp. 76-87.
    článok

    článok

  4. CHAUDHARY, Sanjay - KUMAR SURI, Pradeep. The Impact of Digitalisation on the Agricultural Wholesale Prices to Aid Agrarian Income. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295, 2022, vol. 68, no. 10, s. 361-370.
    článok

    článok

  5. PÁPAI, Martin. Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 27.
    článok

    článok

  6. HUBIČKA, Filip. Pružné řešení ESA logistika pro společnost Wetra ČR. In Logistika. - Praha : Economia, 2022. ISSN 1211-0957, 2022, roč. 28, č. 6, s. 18-21.
    článok

    článok

  7. ALENOVÁ, Gabriela. Kamenný retail opäť ožíva. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok

  8. ALENOVÁ, Gabriela. E-shopy stratili monopol, ako sa im darí? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 3, s. 18-21.
    článok

    článok

  9. BARTÓK, Ottó - MATOŠKOVÁ, Jana. Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609, 2022, roč. 25, č. 2, s. 134–151.
    článok

    článok

  10. FRANCOVÁ, Zuzana. Determinanty vplyvu aktuálnych vývojových tendencií na maloobchod : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 91 s. ISBN 978-80-225-4961-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.