Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Heslá = "obsah"
  1. MAIEROVÁ, Eva. Instagram in Teaching English for Specific Academic Purposes. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2024, vol. 12, no. 24, pp. 75-91.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF834.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Kategorizácia textu ako formy obsahu na internete. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 22-31 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené330.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KUCHTA, Martin. Efektivita investícii do produkovaného obsahu. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.12.2019 [1-2] online [1,4 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/efektivita-investicii-do-produkovaneho-obsahu/>
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. - Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF196 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Search Engine Marketing Strategies: Google Answer Box-related Search Visibility Factors. In Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy. - Hershey : IGI Global (Business Science Reference ), 2018. ISBN 9781522563075, pp. 463-485 online. 2015-PSD-PAV-01.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. LEŠKO, Vladimír. Heidegger a Parmenides. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2017. ISSN 0046-385X, 2017, roč. 72, č. 5, s. 357-370.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. DANIŠOVÁ, Marcela. Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 6-7, s. 76-78.
    článok

    článok

  8. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF221.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené583.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Decent - decentralizovaná distribúcia internetového obsahu. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 42-43. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.