Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 36  
Vaša otázka: Heslá = "obsah"
  1. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Kategorizácia textu ako formy obsahu na internete. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 22-31 online.
    článok

    článok

  2. KUCHTA, Martin. Efektivita investícii do produkovaného obsahu. In Natívny magazín. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019, 9.12.2019 [1-2] online [1,4 NS]. Dostupné na : <https://www.nativne.sk/efektivita-investicii-do-produkovaneho-obsahu/>
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. - Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Search Engine Marketing Strategies: Google Answer Box-related Search Visibility Factors. In Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy. - Hershey : IGI Global (Business Science Reference ), 2018. ISBN 9781522563075, pp. 463-485 online. 2015-PSD-PAV-01.
    článok

    článok

  5. DANIŠOVÁ, Marcela. Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 6-7, s. 76-78.
    článok

    článok

  6. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
    článok

    článok

  7. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  8. LEŠKO, Vladimír. Heidegger a Parmenides. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2017. ISSN 0046-385X, 2017, roč. 72, č. 5, s. 357-370.
    článok

    článok

  9. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Decent - decentralizovaná distribúcia internetového obsahu. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 42-43. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  10. ŠEDÍK, Michal. Problém interpretácie umeleckého diela a možnosti našej skúsenosti. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2014. ISSN 0046-385X, 2014, roč. 69, č. 8, s. 666-677.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.