Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Heslá = "online reputačný manažment"
  1. VILÁGI, Róbert. Výskum udržateľných foriem rozvoja podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management as a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Žilina : University of Žilina, 2023. ISBN 978-80-554-1971-8, p. 236.
    článok

    článok

  3. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Challenges for Corporate Reputation - Online Reputation Management in Times of Global Pandemic. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Journal of Risk and Financial Management. - Basel : MDPI. ISSN 1911-8066, 2022, vol. 15, no. 6, pp. 1-18 online. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  4. KUTOVÁ, Kateřina et al. Online Reputation Management of Four Seasons Hotel Prague. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 179-190. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  5. KOŠÍKOVÁ, Michaela et al. Online Reputation Management of a Selected Tourism Facility. In Globalization and Its Socio-Economic Consequences. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences : Proceedings of 22th International Scientific Conference, 12th -13th October 2022, Rajecke Teplice, Slovak Republic. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISBN 978-80-8154-332-6, pp. 725-735. VEGA 1/0140/21, IVSUPS005.
    článok

    článok

  6. KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  7. REPISKÁ, Radka. Analýza vplyvu online reputácie v oblasti telekomunikačných služieb. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 404-414 online. VEGA 1/0646/20.
    článok

    článok

  8. VODÁK, Josef et al. Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management. In Managing Global Transitions. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935, 2019, vol. 17, no. 3, pp. 211–220. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  9. HOJDIK, Vladimír - KOZÁKOVÁ, Mária. Determinants of Corporate Reputation in Online Environment. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4656-0, s. 196-205 online. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok

  10. KUBINA, Milan et al. Reputačný manažment : problematika budovania online reputácie v podniku. Recenzenti: Jozef Strišš, Peter Dorčák. 1. vydanie. Žilina : EDIS-vydavateľské centrum ŽU, 2019. [163 s.] [11,23 AH]. APVV-15-0511. ISBN 978-80-554-1571-0.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.