Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Heslá = "požívatiny"
  1. Najviac utratíme za čipsy, ale nevieme triediť ich obaly. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 2, s. 34-35.
    článok

    článok

  2. STRHAN, Rastislav. Ikonické značky na národnej úrovni? In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 199-212 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  3. ZAJKOVÁ, Daniela. Identifikácia domácich produktov v globálnom prostredí. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  4. VYBÍRALOVÁ, Júlia - DUPAĽ, Andrej. Kvalitatívne aspekty produktov ekologického poľnohospodárstva. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003. ISBN 80-225-1759-3, s. 519-523.
    článok

    článok

  5. KOPRLOVÁ, Jana. Formy angažovanosti nemeckých a rakúskych výrobcov hmotných statkov na slovenskom trhu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 53-79.
    článok

    článok

  6. SZYMUSIAK, Henryk. Badania efektywnosci wybranych przeciwutleniaczy wystepujacych w produktach spozywczych. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2002. 199 s. Prace habilitacyjne. ISBN 83-88760-72-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  7. MARINKOVIČOVÁ, Denisa. Slané variácie. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. február 2001, s. 40-42.
    článok

    článok

  8. MALÁROVÁ, Viera. Rozhoduje detský spotrebiteľ. In Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 5, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. LACKOVÁ, Alica. Zabezpečovanie kvality v komercionalizácii potravinárskych výrobkov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 23-31.
    článok

    článok

  10. LACKOVÁ, Alica. Systém HACCP ako nástroj zabezpečenia kvality. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 6, s. 1145-1158.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.