Výsledky vyhľadávania

  1. MOORE, Ken. Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 18-19.
    článok

    článok


  2. Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. Editors: Lenka Štofová and Petra Szaryszová. 1st ed. Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. 582 s. [29,10 AH]. ISBN 978-1-138-05885-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  3. TVARDZÍK, Jozef. Svet bez odpadu môže byť biznis. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 11. mája 2017, roč. 27, č. 19, s. 34-36.
    článok

    článok


  4. PAKŠIOVÁ, Renáta. Predslov. In Indikátory zmeny majetkovej podstaty a ich analýza : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4364-4, s. 5 CD-ROM. VEGA 1/0512/16 (2016-2018).
    článok

    článok


  5. Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 130 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4393-4.

  6. ZVARÍKOVÁ, Katarína - SPUCHĽÁKOVÁ, Erika - SOPKOVÁ, Gabriela. International comparison of the relevant variables in the chosen bankruptcy models used in the risk management. - Registrovaný: Web of Science. In Oeconomia Copernicana. - Poland : Nicolaus Copernicus University, 2017. ISSN 2353-1827, 2017, vol. 8, no.1, pp. 143-155 online. APVV-14-084.
    článok

    článok


  7. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    článok

    článok


  8. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - OKASOVÁ, Zuzana. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 45-53.
    článok

    článok


  9. DUBCOVÁ, Gabriela. Hodnotenie produktovej zodpovednosti. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 8-12 CD-ROM. VEGA 1/0784/15, 50%, VEGA 1/0857/16, 50%.
    článok

    článok


  10. HORVÁTH, Péter et al. Status quo and future development of sustainability reporting in Central and Eastern Europe. - Registrovaný: Web of Science. In Journal of East European management studies (JEEMS). - Mering : Reiner Hampp Verlag, 2017. ISSN 0949-6181, 2017, vol. 22, no. 2, s. 221-243.
    článok

    článok