Výsledky vyhľadávania

  1. HALASOVÁ, Henrieta. Dáta namiesto intuície. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 26-27.
    článok

    článok


  2. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  3. RAŠEVOVÁ, Kristína. Výber nákupných košov a vozíkov by mal byť premyslený. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 1-2/18, č. 39, (2018.
    článok

    článok


  4. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Podporou regionálnych výrobcov vytvárame pracovné miesta. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 1-2/18, č. 39, (2018.
    článok

    článok


  5. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. S požadovanou kvalitou a pohodlím rastie význam technológií. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 1-2/18, č. 39, (2018.
    článok

    článok


  6. RAŠEVOVÁ, Kristína. Trendom sú multimediálne aplikácie a digitálne technológie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 11-12/17, č. 38, (2017.
    článok

    článok


  7. KROFIÁNOVÁ, Daniela. Význam a potenciál in-store komunikace pohledu maloobchodu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622, 2017, roč. 27, č. 4, s. 8-11.
    článok

    článok


  8. Reklama, ktorá predáva. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. zima, s. 32-34.
    článok

    článok


  9. JAROSSOVÁ, Malgorzata A. - BLAŽEČKA, Michal. Podpora predaja slovenských farmárskych výrobkov. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2017 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 20.-21.10.2017, Skalica [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4443-6, s. 26-32 CD-ROM.
    článok

    článok


  10. DANIŠOVÁ, Marcela. Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 6-7, s. 76-78.
    článok

    článok