Výsledky vyhľadávania
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- KAPITÁN, Peter. V obchode chcú byť spotrebitelia ako doma. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Zákazníci si radu pri nákupe žiadajú. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 77, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.
- KAPITÁN, Peter. Aj impulz to hrá na funkčnosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.
- KORCSMÁROS, Enikö - KINCZEROVÁ, Adriana. The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 2, s. 72-80.
- VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena - HERZMANN, Jan. Psychologie reklamy. 5. rozšířené a aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 360 s. ISBN 978-80-271-3654-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- KAPITÁN, Peter. Redizajn vie naštartovať biznis. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]