Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 416  
Vaša otázka: Heslá = "politika cenová"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  2. ČIRČOVÁ, Vanda - GBUROVÁ, Jaroslava. Quality and Innovation As Factors Influencing the Pricing Policy of Hotels in Historical Buildings in the Slovak Republic. In International Business Information Management Association Conference. Global Economic Development Research within 2025 Vision. Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Global Economic Development Research within 2025 Vision. - [Norristown] : International Business Information Management Association, 2023. ISSN 2767-9640, pp. 554-559. FPPV-37-2023.
    článok

    článok

  3. LOVCIOVÁ, Kornélia. Manažment cien – stratégia udržateľnosti a rozvoja podnikania. In Udržateľnosť a rozvoj podnikania: Ponaučenia z krízy súvisiacej s pandémiou COVID-19 : zborník vedeckých statí = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-89962-95-2, s. 35-40 online.
    článok

    článok

  4. LOVCIOVÁ, Kornélia. Price – the Determining Factor in Strategies of Business Entities During the Covid and Post-Covid Period. In Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace. Mezinárodní vědecká konference. Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace : sborník z mezinárodní vědecké konference, Lednice, 6.-8. září 2022. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2022. ISBN 978-80-245-2463-4, s. 65-69.
    článok

    článok

  5. ZAJKO, Marián - KATRENČÍK, Ivan - MAJERNÍK, Štefan. Riadenie malých a stredných podnikov. 1. vydanie. Bratislava : Slovenská technická univerzita v Bratislave - SPEKTRUM STU, 2022. 313 s. ISBN 978-80-227-5186-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. HOLLERAN, Max. Yes to the City : Millennials and the Fight for Affordable Housing. Princeton : Princeton University Press, 2022. 198 s. ISBN 978-0-691-200224. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. MIŠÍK, Martin. Päť pilierov obchodného úspechu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1339-2433, 2022, roč. 14, č. 4, s. 45.
    článok

    článok

  8. Ceny nehnuteľností rastú nevídaným tempom : realitná bublina na obzore. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 7-8, s. 12-15.
    článok

    článok

  9. REMEŇOVÁ, Katarína - MAJDÚCHOVÁ, Helena - KINTLER, Jakub. Pricing in Creative Industry. Reviewers: Ľuboslav Szabo, Lilia Dvořáková. 1st Edition. Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2021. 205 s. [10,52 AH]. Schriftenreihe innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis, Band 543. VEGA 1/0340/19. ISBN 978-3-339-12346-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. MARTONOVÁ, Lenka - DRDÚLOVÁ, Edita. Požiadavky článku 9 rámcovej smernice o vode a cenová politika Slovenska v oblasti vôd. In Vodohospodársky spravodajca : dvojmesačník pre vodné hospodárstvo a životné prostredie. - Bratislava : Združenie zamestnávateľov vo vodnom hospodárstve, 2021. ISSN 0322-886X, 2021, roč. 64, č. 3-4, s. 13-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.