Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1856  
Vaša otázka: Heslá = "potraviny"
  1. MASÁR, Ivan. Potravinový odpad v maloobchode a gastroslužbách. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 5-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené174 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. V dizajne predajní sa objavujú nové prvky. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  4. Konkurujeme prístupom, nie cenami. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  5. GAJDA, Robert et al. Poziom bezpieczeństwa żywnościowego oraz status socjo-ekonomiczny mogą różnicować wybór miejsca zakupu żywności przez starsze kobiety z regionu Górnośląskiego. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 30-45.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 458.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. GAJDA, Robert et al. Różnice we wzorach żywieniowych starszych kobiet na Górnym Śląsku ze względu na ich sytuację finansową i społeczną. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 131-153.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF452.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. HUBINSKÁ, Veronika. Potraviny draželi pomalšie, čo Slovákov čaká teraz? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2025. ISSN 1335-2008, 2025, roč. 30, č. 1, s. 30-33.
    článok

    článok

  8. HUBINSKÁ, Veronika. Ceny medu pôjdu nahor. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2025. ISSN 1335-2008, 2025, roč. 30, č. 2, s. 16-18.
    článok

    článok

  9. FREŠO, Slavomír. The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 29-38. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené499.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. VARGOVÁ, Ľubica. Rozsah a termíny zákazov BPA v styku s potravinami. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 1-2, s. 5-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené148.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.