Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1826  
Vaša otázka: Heslá = "potraviny"
  1. CALVIA, Massimiliano. Beef, Lamb, Pork and Poultry Meat Commodity Prices: Historical Fluctuations and Synchronisation with a Focus on Recent Global Crises. In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 1, pp. 24-33.
    článok

    článok

  2. SLOBODNÍKOVÁ, Miriam. Sociálne zodpovedné verejné obstarávanie. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 2, s. 5-8.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Free from stále má kam rásť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  4. Z Biedronky strach nemáme. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  5. VIDOVÁ, Jarmila. Agricultural Production, Sustainable Food System and Food (non)Waste. - Registrovaný: Scopus. In Waste Forum : recenzovaný časopis pro výsledky výzkumu a vývoje pro odpadové hospodářství. - Praha : České ekologické manažerské centrum. ISSN 1804-0195, 2024, č. 1, s. 48-59 online. VEGA 1/0226/23.
    článok

    článok

  6. MIKŠÍK, Ondřej. Czech Consumers and Online Regional Food Shopping: After Pandemic Changes in Shopping Habits. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 1, s. 53-63.
    článok

    článok

  7. Preferujeme kvalitné slovenské potraviny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 3, s. 6-11.
    článok

    článok

  8. KAPITÁN, Peter. Aj impulz to hrá na funkčnosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 78, (2024.
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - KOSANIĆ, Lenka - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Enhancing Sustainability: Evaluating the Deposit Return System for PET Bottles and Aluminium Cans in Slovakia - Insights from Retail Chain Employees and a Food Wholesaler Owner. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 41-48. VEGA 1/0398/22, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.