Výsledky vyhľadávania

  1. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Veľká noc bude drahšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  2. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Zdravá ponuka je pestrejšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Potraviny na jeden klik. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  4. Luxus ide do úzadia. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 2, s. 16-18.
    článok

    článok

  5. VEZJAK, Suzana. Förderung fremdsprachiger Diskursfähigkeit mittels (ernährungsbezogener) Online-Kommunikation. In Cudzie jazyky v premenách času. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času X : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4710-9, s. 269-286 online.
    článok

    článok

  6. GANIOĞLU, Aytül. How Consumers’ Inflation Expectations Respond to Explosive Periods of Food and Energy Prices: Evidence for European Union Countries. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2020. ISSN 1210-0455, 2020, vol. 29, no. 3, s. 351-377.
    článok

    článok

  7. BLUMBERG, Renata - MINCYTE, Diana. Beyond Europeanization: The politics of Scale and Positionality in Lithuania’s Alternative Food Networks. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2020. ISSN 1461-7145, 2020, vol. 27, no. 2, pp. 189-205.
    článok

    článok

  8. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Impulz sa dá aktivovať. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 3-4/20, č. 52, (2020.
    článok

    článok

  9. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Chlieb sa vracia ku koreňom. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 3-4/20, č. 52, (2020.
    článok

    článok

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. The Impact of Health Perception and Health-related Determinants on Healthy Food Consumption in Older People in Slovakia. In Acta Scientiarum Oeconomia. - Warsaw : Wydawnictwo SGGW. ISSN 2450-047X, 2020, vol. 19, no. 1, pp. 33-40. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok