Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Heslá = "pozornosť aktívna"
  1. ALBRECHT, P. - MARŠÁLKOVÁ, Lucie - DORŇÁK, Pavel. News about COVID-19: Unraveling the Market Reactions and Investor Sentiment across Different Stock Exchanges. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 4-5, s. 281-299.
    článok

    článok

  2. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Zvládanie hyperaktívnych a pasívnych žiakov na vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 24-27 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  3. SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav. Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 287-293 online. KEGA 019EU-4/2020.
    článok

    článok

  4. KOČIŠOVÁ, Zuzana. Effektives Lernen. In Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020. ISBN 978-80-972278-6-9, s. 53-59 CD ROM.
    článok

    článok

  5. BORG, James. Umění přesvědčivé komunikace : jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. Překlad: Radek Blaheta. 3. rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2013. 236 s. ISBN 978-80-247-4821-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. BILINSKI, Wolfgang. Velká kniha rétoriky : jak s jistotou a přesvědčivě vystupovat při každé příležitosti. Překlad: Iva Michňová. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2011. 214 s. ISBN 978-80-247-3905-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. ŽIVČICOVÁ, Eva. Neverbálna komunikácia. In Personálny manažment : nielen pre personalistov. - Bratislava : Iura Edition, 2009. ISSN 1337-9437, 2009, č. jún, s. 234-240.
    článok

    článok

  8. MACKOVÁ, Zdenka. Psychologická propedeutika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 182 s. ISBN 978-80-225-2636-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  9. ADAMKOVÁ, Hana. Aktívne počúvanie. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 9, s. 42.
    článok

    článok

  10. BOROŠ, Július - ONDRIŠKOVÁ, Edita - ŽIVČICOVÁ, Eva. Psychológia. Bratislava : IRIS, 1999. 270 s. ISBN 80-88778-87-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.