Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Heslá = "pracovníci obsluhujúci"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera. Ľudský faktor v službách cestovného ruchu. In Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu : zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe - 2. časť. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998. ISBN 80-225-1090-4, s. 91-93.
    článok

    článok

  2. BUREŠ, Ivan. Jak úspěšně řídit prodejní tým. 1. vyd. Praha : Management Press, 1993. 105 s. ISBN 80-85603-25-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  3. BUTZKO, H.G. Verkäufer müssen das Zuhören (wieder) lernen. : Aktives Zuhören ist wie ein virtuoses Konzert. In Marketing Journal, 1992, roč. 25, č. 4, s. 334-336.
    článok

    článok

  4. BUCHNER, D. - LASKO, W.W. Vom Kontakt zum Kontrakt. : Von Spitzen-Verkäufern lernen. In Marketing Journal, 1991, roč. 24, č. 4, s. 330-334.
    článok

    článok

  5. HARVEYOVÁ, Ch. Rozvoj osobnosti: chcete létat vysoko? In Moderní řízení, 1990, roč. 25, č. 12, s. 13-17.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.