Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok


  2. Živočíšna výroba, predaj výrobkov z prvovýroby a bilancia plodín za 4. štvrťrok : 4/2016 [elektronický zdroj]. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. online [45 s.]. Odvetvové štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  3. BARTOŠ, Adam. Možnosti prezentácie domácich poľnohospodárskych produktov na tuzemskom trhu. In Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania a faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov II. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4400-9, s. 48-53. VEGA 1/0709/15 50%, VEGA 1/0128/15 50%.
    článok

    článok


  4. Živočíšna výroba, predaj výrobkov z prvovýroby, bilancia plodín za 1. štvrťrok : 1/2017 [elektronický zdroj]. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. online [13 s.]. Odvetvové štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  5. BENKO, Ján. Daňové aspekty predaja obchodného podielu v kontexte zachovania majetkovej podstaty podnikateľského subjektu. In Indikátory zmeny majetkovej podstaty a ich analýza : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4364-4, s. 16-22 CD-ROM. VEGA 1/0512/16.
    článok

    článok


  6. HORÁČKOVÁ, Alena et al. Cvičná firma : praktikum. Lektorovali: Oľga Ďuricová, Peter Országh. 4. uprav. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2017. 152 s. [7,6 AH]. ISBN 978-80-10-03111-5.

  7. ORESKÝ, Milan. [Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 126-129. Recenzia na: Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov / Kita, J. - Bratislava : Wolters Kluver, 2017.
    článok

    článok


  8. ŠTETKA, Peter. Aktuálne výzvy v oblasti odbytového inžinierstva. In Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku. Vedecký seminár. Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku : zborník abstraktov z [5.] vedeckého seminára KPH : 11. - 12. máj 2017, Častá Píla [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4397-2, s. 45-46 CD-ROM. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok


  9. LE MOIGNE, Rémy. Supply chain management : achat, production, logistique, transport, vente. 2e éd. Paris : Dunod, 2017. 363 s. Management/Leadership. ISBN 978-2-10-075997-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  10. FOSSIER, Alain - LETRILLART-BÉNARD, Odile. Profession manager commercial : motiver, coacher et piloter une équipe de vente. 2e éd. Paris : Dunod, 2017. xvi, 287 s. Commercial/Relation client. ISBN 978-2-10-075890-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]