Výsledky vyhľadávania

  1. PRUŽINSKÝ, Michal. Customers´ Motivation through Personal Sales with Good Grooming. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 433-437.
    článok

    článok


  2. OLEXOVÁ, Cecília. Establishing the Financial Returns Arising from an Evaluation of a Retail Training Programme. - Registrovaný: Scopus. In Industrial and Commercial Training. - Bingley : Emerald Publishing, 2018. ISSN 0019-7858, vol. 50, no. 1, pp. 20-31.
    článok

    článok


  3. HOJDIK, Vladimír. The Customer Choice Model (Logit) and Its Application on Selected Slovak Automotive Industry Companies. In Economic and Social Development. International Scientific Conference. Economic and Social Development : Book of Proceedings : 30th International Scientific Conference on Economic and Social Development : Belgrade, 25-26 May 2018 [elektronický zdroj]. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : Faculty of Management University of Warsaw : University North : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018. ISSN 1849-7535, pp. 367-373 online. VEGA 1/0857/16.
    článok

    článok


  4. FOSSIER, Alain - LETRILLART-BÉNARD, Odile. Profession manager commercial : motiver, coacher et piloter une équipe de vente. 2e éd. Paris : Dunod, 2017. xvi, 287 s. Commercial/Relation client. ISBN 978-2-10-075890-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  5. BIRKNEROVÁ, Zuzana - KOVAĽOVÁ, Jana. Súvislosti medzi determinantmi posudzovania obchodného správania z pohľadu zákazníkov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente [elektronický zdroj]. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 1, s. 33-39.
    článok

    článok


  6. HUDEC, Martin - OKASOVÁ, Zuzana. The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 95-104. VEGA 1/0224/15.
    článok

    článok


  7. GUÉGUEN, Nicolas. Psychologie du consommateur : pour mieux comprendre comment on vous influence. Paris : Dunod, 2016. 352 s. Clés des Champs. ISBN 978-2-0813-8068-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  8. LAVIE, Chloé. La vente directe pour les nuls business. Paris : Éditions First, 2016. xviii, 360 s. ISBN 978-2-7540-8450-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  9. HUGHES, Tim - REYNOLDS, Matt. Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. London : Kogan Page, 2016. 194 s. ISBN 978-0-7494-7801-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  10. POLÁČEK, Miroslav. Sociálne zručnosti ako konkurenčná výhoda predajcov. In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade [elektronický zdroj]. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 284-290 CD-ROM.
    článok

    článok