Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Heslá = "predajne podnikové"
  1. PASTIERIK, Vladimír. Podniková predajňa. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2023. ISSN 1336-426X, 2023, roč. 20, č. 10, s. 47-50.
    článok

    článok

  2. NOVOTNÝ, Radek. Sportovní omnichannel bez skladů. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, 24, č. 1-2, s. 42-44.
    článok

    článok

  3. KOŠŤÁL, Daniel. Dokážu prežiť. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008, marec 2006, roč. 11, č. 3, s. 14-15.
    článok

    článok

  4. ORESKÝ, Milan. Manažment skupín výrobkov a iné preklady odborných pojmov. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 88-92.
    článok

    článok

  5. SAMEKOVÁ, Silvia. Kam kráčate, podnikové predajne ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, november 2002, roč. 9, č. 11, s. 14-15.
    článok

    článok

  6. TRŠKA, Viliam. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 59-61.
    článok

    článok

  7. KLÁNOVÁ, Eva. Kosmetika pro každou peněženku. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 7-8, s. 34-35.
    článok

    článok

  8. AUGUSTÍN, Martin. Boj o miesto na trhu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 7-8, s. 16.
    článok

    článok

  9. APOLEN, Peter. Obuvi Partizánske hrozí konkurz alebo likvidácia. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684, 22. decembra 1999, roč. 9, č. 51.
    článok

    článok

  10. TYTYKALOVÁ, Halka. Rozhodujú charakter tovaru a ekonomické prostredie. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 3, s. 25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.