Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Heslá = "priemysel kultúrny"
  1. WRIGHT, Michelle - WALMSLEY, Ben - SIMMONS, Emilee. Fundraising in the Creative and Cultural Industries : Leading Effective Fundraising Strategies. 1st Edition. Abingdon : Routledge, 2023. 284 s. ISBN 978-0-367-17559-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MCINTYRE, Phillip et al. Entrepreneurship in the Creative Industries : How Innovative Agents, Skills and Networks Interact. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 251 s. ISBN 978-3-031-19454-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - REMEŇOVÁ, Katarína - MAJDÚCHOVÁ, Helena. Mapping Human Capital Index and Cultural and Creative Industries Performance: A Comparative Analysis Across European Regions. In Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. - Zagreb : Innovation Institute, 2023. ISSN 1848-2252, p. 6.
    článok

    článok

  4. TARIŠKOVÁ, Natália. Culture and Creative Industry. Potential and Growth, Innovation, Sustainability. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 320-330. VEGA 1/0006/22 (50%), VEGA 1/0836/21 (50%).
    článok

    článok

  5. TÓTH, Miroslav. Some Trends in Book Publishing. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 410-419. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  6. HOJDIK, Vladimír - KINTLER, Jakub. Media, Culture and Publishing: Assessing the Current State of the Sector in Slovak Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 448-454. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  7. BURLINA, Chiara. Economic Complexity and Firm Performance in the Cultural and Creative Sector: Evidence from Italian Provinces. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2023. ISSN 1461-7145, 2023, vol. 30, no. 2, pp. 152-171.
    článok

    článok

  8. BACULÁKOVÁ, Kristína. Medzinárodný obchod s hudbou : hudobný priemysel v 21. storočí. Recenzenti: Vladimír Bolek, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 117 s. [7,4 AH]. ISBN 978-80-225-5047-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  9. RAKOVÁ, Monika. The Impact of Covid 19 on the Performing Arts Industry. In KNOWCON 2022: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2022. ISBN 978-80-244-6232-5, pp. 142-147. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  10. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Vybrané ekonomické ukazovatele slovenských knižných vydavateľstiev v odbobí pandémie. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028, 2022, roč. 19, č. 3, s. 31-50. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.