Výsledky vyhľadávania
- Chceme ukázať, že má zmysel vrátiť sa zo zahraničia domov. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 12-17.
- KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 82-89. KEGA 040EU-4/2024.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.3 MB dostupné po prihlásení - GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 48-61.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 428 KB verejne dostupné - GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People under 45. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 2, s. 16-27.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 363.2 KB verejne dostupné - CHOMOVÁ, Katarína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Towards a Sustainable Future: Exploring Ecological and Social Innovations in the Clothing Industry. In Current Trends in Quality Science : Innovative and Sustainable Products, Materials, and Technologies. - Poznań : Wydawnictwo Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk, 2023. ISBN 978-83-7654-540-0, pp. 17-32. VEGA 1/0398/22, HORIZON – CL5-2021-D2-01-16, KEGA 030EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 539.6 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 145.1 KB dostupné po prihlásení - GAJDOVÁ, Denisa. Creative Clusters in Textile Industry Within the EU Countries. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 213-219. VEGA 1/0462/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 189.6 KB dostupné po prihlásení - DONOVALOVÁ, Alena - BREZINA, Ivan, ml. Udržateľnosť módneho priemyslu v kontexte podpory značiek šetrných k životnému prostrediu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 21-30. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 264 KB dostupné po prihlásení - BAŠA, Kamilla - SZABÓ FARKAS, Emese. Buying Behavior and Planned Obsolescence in the Fashion Industry. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2022. ISSN 1336-3727, 2022, roč. 20, č. 2, s. 12-20.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 915.7 KB verejne dostupné - VARGOVÁ, Ľubica. Povinný triedený zber textilného odpadu na Slovensku už od roku 2024? In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie, a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. ISSN 1335-7808, 2022, roč. 22, č. 1, s. 2-4.