Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Heslá = "priemysel propagačný"
  1. DANIŠOVÁ, Marcela. 3 jednoduché kroky ku skvelej online marketingovej kampani. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 74-76.
    článok

    článok

  2. PODRACKÁ, Katarína. Personalizovaný marketing a nové možnosti tlače. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2014. ISSN 1337-9798, 2014, roč. 6, č. Leto, s. 68-69.
    článok

    článok

  3. BRODSKÝ, Zdeněk. 3D reklama a net. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315, 2004, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok

  4. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 1, s. 65-72.
    článok

    článok

  5. Trendtop v reklame 2002 : [vychádza 10. apríla 2002 ako ročenka týždenníka o hospodárstve a podnikaní TREND 15/2002]. Bratislava : TREND Holding, 2002. 66 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. BATÍKOVÁ, Nataša. Európska reklama v bilancii. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Marec 2000, č. 3, s. 26-27.
    článok

    článok

  7. PRINGLE, Peter K. - STARR, Michael F. - MACCAVITT, William E. Electronic Media Management. 2. ed. Boston : Focal Press, 1991. 403 s. ISBN 0-240-80050-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. RUSSELL, Thomas - VERRILL, Glenn. Otto Kleppner's advertising procedure. 9. ed. Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1986. 665 s. The Prentice-Hall series in marketing. ISBN 0-13-643255-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. FLETCHER, Alan D. - BOWERS, Thomas A. Fundamentals of advertising research. Columbus : Grid Publishing, Inc., 1979. 340 s. Grid series in advertising and journalism. ISBN 0-88244-178-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. DIRKSEN, Charles J. - KROEGER, Arthur - NICOSIA, Francesco M. Advertising principles, problems, and cases. 5. ed. Homewood : Richard D. Irwin, INC, 1977. 690 s. ISBN 0-256-01925-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.