Výsledky vyhľadávania

  1. KRČMÁRIK, Radovan - ORGONÁŠ, Jozef. Svet pozná aj slovenské značky, tvrdí odborník. In Pravda. - Bratislava : PEREX, 2018. ISSN 1335-4051, 21. júna 2018, roč. 28, č. 142, s. 20.
    článok

    článok


  2. International Conference on Vocational Higher Education (ICVHE). The 2nd International Conference on Vocational Higher Education (ICVHE) 2017 : The Sanur Paradise Plaza Hotel, Bali, Indonesia, 27–29 July 2017 [elektronický zdroj]. Depok : Indonesia University, 2018. online 1693 s. Dostupné na : <https://knepublishing.com/index.php/Kne-Social/issue/view/105> ISSN 2518-668X.

  3. GSCHWANDTNER, Michael. Impact of New Regulations on Medical Device Manufacturers on the Instance of the Revision of the ISO 13485 Quality Management Standard : dizertačná práca. Školiteľ: Eleonora Fendeková. Bratislava, 2018. 127 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  4. SCHROEDER, Roger G. - GOLDSTEIN, Susan Meyer. Operations management in the supply chain : decisions and cases. 7th ed., international student ed. New York : McGraw-Hill Education, 2018. xxi, 500 s. ISBN 978-1-260-08346-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  5. OECD Tourism Trends and Policies 2018. Paris : OECD, 2018. 375 s. OECD Tourism Trends and Policies. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/urban-rural-and-regional-development/oecd-tourism-trends-and-policies-2018/summary/english_8fba5a92-en?parentId=http%3A%2F%2Finstance.metastore.ingenta.com%2Fcontent%2Fpublication%2Ftour-2018-en> ISBN 978-92-64-28738-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  6. KVASNOVÁ, Diana. Činnosť krajských organizácií cestovného ruchu na Slovensku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 1, s. 29-39.
    článok

    článok


  7. GÚČIK, Marián. Holistický marketing v praxi cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 1, s.58-61.
    článok

    článok


  8. AHMETASEVIC, Jasminka - OBRALIC, Merdzana. Influence of Transformational Leadership on Novelty of Product Ideas: Validation of Theoretical Model. In European Scientific Journal : Peer-reviewed Mega Journal [elektronický zdroj]. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431, 2018, vol. 14, no. 7, pp. 156-167.
    článok

    článok


  9. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal - MIZLA, Martin. Category manažment. In Riešené projekty - vedecké problémy. Vedecký workshop. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4498-6, s. 47-53.
    článok

    článok


  10. Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Reviewers: Marek Roszak ... [et al.]. 1st Edition. Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. 179 s. ISBN 978-83-63978-75-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]