Výsledky vyhľadávania

  1. BRACINÍKOVÁ, Veronika - MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X, 2020, vol. 28, no. 1, s. [1-14].
    článok

    článok

  2. DÚŽIK, Ondrej - ŠIPOLDOVÁ, Romana. Analýza vplyvu demografických faktorov na ekologické cítenie obyvateľov Slovenska. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-987X, 2020, roč. 18, č. 1, s. 39-48 online.
    článok

    článok

  3. Desire. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. Compiled by: Petra Garasová, Editors: Ľubica Knošková, Malgorzata A. Jarossová ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Alena Donovalová, Szymon Dziuba. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 123 s. [6,15 AH]. VEGA 1/0543/18. ISBN 978-80-225-4705-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. GARASOVÁ, Petra - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Evaluation of Eco-Innovations and Eco-Design in the Slovak Republic. In Desire. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire. Design and Research in Business : Proceedings of the of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4705-5, s. 107-115 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  5. RAŽNÁ, Katarína et al. Properties of Ginkgo Biloba L.: Antioxidant Characterization, Antimicrobial Activities, and Genomic MicroRNA Based Marker Fingerprints. In International Journal of Molecular Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 1422-0067, 2020, vol. 21, no. 9, pp. 1-20. APVV SK-BY-RD-19-0014, ITMS 26220220180.
    článok

    článok

  6. GARASOVÁ, Petra. Consumer Perception of Eco-design. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 112-122 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  7. BREZINA, Ivan - PEKÁR, Juraj - REIFF, Marian. Alternatívne programové produkty na výučbu lineárneho programovania. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-987X, 2020, roč. 18, č. 1, s. 25-38 online.
    článok

    článok

  8. BARLAŠOVÁ, Terézia et al. Predictors of Success of a New Product on the Market. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 13-21 online.
    článok

    článok

  9. CSEREOVÁ, Angelika - HUSZÁRIK, Erika Seres. Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 55-64.
    článok

    článok

  10. BOČEK, Martin - JESENSKÝ, Daniel - VOZNÍKOVÁ, Andrea. Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok