Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Heslá = "propagácia priama"
  1. BELIČKA, Peter. Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 15-26. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  2. KOZÁK, Vratislav - BARINKA, Karel. The Measurement of product placement. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239, 2016, vol. 161, no. 9-10, pp. 66-70.
    článok

    článok

  3. MIŠÍKOVÁ, Veronika. POS materiály pritiahnu pozornosť. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, november-december 2015, roč. 5, č. 26, s. 33.
    článok

    článok

  4. ŠEVČÍKOVÁ, Kamila. Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 6-7, s. 78-79.
    článok

    článok

  5. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 115-120.
    článok

    článok

  6. ŠKUTKOVÁ, Jana. Kým spustíte reklamnú kampaň. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 56-57.
    článok

    článok

  7. TREFIL, Peter. Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 175-182.
    článok

    článok

  8. MIŠÚN, Juraj. Najlepší príklad zlatého spotu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, január 2011, č. 1, s. 46-47.
    článok

    článok

  9. ŠKUTKOVÁ, Jana. Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 68.
    článok

    článok

  10. KŘÍŽEK, Zdeněk - CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 3. akutaliz. a rozšíř. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 220 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2452-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.