Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Heslá = "propagácia skrytá"
  1. BELIČKA, Peter. Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 15-26. 1-17-106-00.
    článok

    článok

  2. NEMEČKOVÁ, Soňa. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 74-88. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. GAŠPAROVIČ, Matej. Slovenský seriál: miesto pre vašu reklamu. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620, 12. novembra 2008, č. 23, s. 82-84.
    článok

    článok

  4. LUPRICHOVÁ, Petronela. Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ. In Dny práva - 2008 - Days of Law : 2. ročník mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity = the second year of the international conference held by Masaryk University, Faculty of Law. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2008. ISBN 978-80-210-4733-4. Dostupné na : <http://www.law.muni.cz/sborniky/dp08/files/pdf/obchod/luprichova.pdf>
    článok

    článok

  5. ZENKNER, Petr. Product placement: dobře ukrytá reklama. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315, 2005, roč. 9, č. 2, s. 66-67.
    článok

    článok

  6. SCHOVÁNEK, Radek. Skrytá reklama a její problematika. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 8, s. 70-71 [čes. časť].
    článok

    článok

  7. SCHOVÁNEK, Radek. Skrytá reklama a její problematika. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 70-72 [čes. časť].
    článok

    článok

  8. SCHOVÁNEK, Radek. Skrytá reklama a její problematika. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 7, s. 65-67 [čes. časť].
    článok

    článok

  9. SCHULTZ, Don E. - ROBINSON, William A. - PETRISON, Lisa A. Sales promotion essentials : the 10 basic sales promotion techniques... and how to use them. 2. ed. Lincolnwood : NTC Business Books, 1994. 197 s. ISBN 0-8442-3366-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  10. ROSSITER, John R. - PERCY, Larry. Advertising and promotion management. New York : MacGraw-Hill Book Company, 1987. 649 s. ISBN 0-07-053907-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.