Výsledky vyhľadávania
- Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 12x ročne. ISSN 1335-2016. Dostupné na : https://strategie.sk
- LAPŠANSKÝ, Lukáš. Media Coverage of Sport from the Perspective of Antimonopoly Law. In Právny obzor : teoretický časopis pre otázky štátu a práva. - Bratislava : Ústav štátu a práva SAV, 2021. ISSN 0032-6984, 2021, roč. 104, č. Special issue, s. 22-43.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 404.3 KB verejne dostupné - 2021 ,č. 7-12 + 8 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2021. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- 2021 ,č. 1-6 + 7 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2021. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KUBOVICS, Michal - ZAUŠKOVÁ, Anna - ŠČEPKOVÁ, Simona. Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 84-99.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 853.3 KB verejne dostupné - ČAPLÁNOVÁ, Anetta. Economic Impacts of COVID-19 Pandemic (Country and Global Perspective). In International Journal of Communication Development. - Delhi : University School of Mass Communication. ISSN 2231-2498, 2020, vol. 11, no. 1-2, pp. 31-45 online.
- 2020 ,č. 7-12 + 6 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2020. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- 2020 ,č. 1-6 + 6 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2020. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- 2019 ,č. 7-12 + 6 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2019. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- 2019 ,č. 1-6 + 9 príl.. Stratégie : odborný mesačník o marketingu, reklame a médiách. Bratislava : MAFRA, 2019. 12x ročne. ISSN 1335-2016 [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]