Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Heslá = "psychotechnika"
  1. ARNOLD, Caroline L. Malými krokmi k veľkej zmene. Preložila Eva Vehnerová. 1. vyd. Bratislava : Eastone Books, 2014. 190 s. [10 AH]. Open mind. ISBN 978-80-8109-248-0.
  2. HAŠTO, Jozef. Autogénny tréning : nácvik koncentratívneho sebauvoľnenia : základné informácie. 3. dopl. vyd. Trenčín : Vydavateľstvo F, 2013. 67 s. ISBN 978-80-88952-75-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. LENGYELOVÁ, Zuzana. Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 612-627.
    článok

    článok

  4. PREKOPOVÁ, Jiřina. Pevné objetí : cesta k vnitřní svobodě. Přeložila: Daniela Vrbová. Praha : Portál, 2009. 199 s. ISBN 978-80-7367-614-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. HÁJEK, Karel. Práce s emocemi pro pomáhající profese : tělesně zakotvené prožívání. Praha : Portál, 2006. 119 s. ISBN 80-7367-107-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. PROVAZNÍK, Vladimír. Psychologie pro ekonomy a manažery. Praha : Grada Publishing, 2002, dotlač 2004. 226 s. Manažer. ISBN 80-247-0470-6. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  7. HALL, Calvin S. Úvod do teórií osobnosti : psychológia osobnosti. Prel. Anton Heretik. 3. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2002. 510 s. ISBN 80-08-03384-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ŠULAVÍK, Ján. Explanačný význam pojmu "implicitná filozofia". In Filozofia. - Bratislava : INFOPRESS, 2000. ISSN 0046-385X, 2000, roč. 55, č. 6, s. 494-501.
    článok

    článok

  9. HALL, Calvin S. Úvod do teórií osobnosti : psychológia osobnosti. [prel. Anton Heretik]. 2. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1999. 510 s. ISBN 80-08-03001-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. ŠULEK, M. Psychológia v konkurznom konaní. In Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720, 1996, roč. 31, č. 10, s. 69-71.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.