Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 143  
Vaša otázka: Heslá = "realita virtuálna"
  1. Nábor a vzdělávání se přesouvají do digitálu. Na významu získává také virtuální realita. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 5, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Usage of Virtual Reality in Slovakia in the Education and Healthcare Sector and Potential of Its Impact on Business Reputation. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 272-279. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF234.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  3. MANDÁKOVÁ, Martina - HRABLIK CHOVANOVÁ, Henrieta. Implementácia virtuálnej reality (VR) a umelej inteligencie (AI) v školení zamestnancov. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403, 2023, roč. 19, č. 2, s. 11-19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF994.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  4. KRAJNÝ, Peter - JANEKOVÁ, Jaroslava. Digitalizácia výrobných podnikov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 48, s. 25-29.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF569.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. BARONE, Ada Maria - STAGNO, Emanuela. Artificial Intelligence along the Customer Journey : A Customer Experience Perspective. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 127 s. ISBN 978-3-031-48791-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. JELÍNKOVÁ, Eva - NOSKOVÁ, Marta. Augmented Reality in Marketing. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 9-23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. SIMONKA, Zsolt - HORNIAKOVÁ, Veronika - SLANINKA, František. Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 60-69. KEGA 026UK-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF697.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. YERMACHENKO, Volodymyr. Revitalization of Territories and the Use of SMART Information Technologies as Methods and Means for the Restoration and Preservation of Cultural Heritage in Tourist Destinations. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia, manažment a marketing. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2023. ISSN 1337-2955, 2023, roč. 19, č. 2, s. 40-49.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF373 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. KOVÁČ, Juraj - MALEGA, Peter - HRYTSANIUK, Olha. Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 47, s. 27-29.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF380.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF328.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.