Výsledky vyhľadávania
- KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
- SIMONKA, Zsolt - HORNIAKOVÁ, Veronika - SLANINKA, František. Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 60-69. KEGA 026UK-4/2022.
- NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Usage of Virtual Reality in Slovakia in the Education and Healthcare Sector and Potential of Its Impact on Business Reputation. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 272-279. VEGA 1/0140/21.
- KOVÁČ, Juraj - MALEGA, Peter - HRYTSANIUK, Olha. Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 47, s. 27-29.
- JELÍNKOVÁ, Eva - NOSKOVÁ, Marta. Augmented Reality in Marketing. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 1, s. 9-23.
- MANDÁKOVÁ, Martina - HRABLIK CHOVANOVÁ, Henrieta. Implementácia virtuálnej reality (VR) a umelej inteligencie (AI) v školení zamestnancov. In Fórum manažéra. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403, 2023, roč. 19, č. 2, s. 11-19.
- KRAJNÝ, Peter - JANEKOVÁ, Jaroslava. Digitalizácia výrobných podnikov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094, 2023, č. 48, s. 25-29.
- YERMACHENKO, Volodymyr. Revitalization of Territories and the Use of SMART Information Technologies as Methods and Means for the Restoration and Preservation of Cultural Heritage in Tourist Destinations. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia, manažment a marketing. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2023. ISSN 1337-2955, 2023, roč. 19, č. 2, s. 40-49.
- ŠÁŠKY, Michael - JANKOVIČ, Michal. Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 230-242.
- Engineering Sciences and Production Management. Workshop. Engineering Science and Production Management 2022 : Workshop Proceedings. Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová ; reviewers: Jana Štofková, Milan Edl, Mariusz Andrzejewski, Andreas Kohla. 1st Edition. Košice : Pro Enviro, 2022. 128 s. [13,76 AH]. ISBN 978-80-89295-96-8.