Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Heslá = "reklama inštitucionálna"
  1. BARTOŠ, Adam. Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR. In Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4435-1, s. 18-23 CD-ROM. VEGA 1/0709/15.
    článok

    článok

  2. JESENSKÝ, Daniel. O efektivite POP rozhoduje umiestnenie. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 3, s. 32-33.
    článok

    článok

  3. SMOLKOVÁ, Marína. Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 94-107.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.