Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Heslá = "reklama nevyžiadaná"
  1. HARUMOVÁ, Anna - MÓŽIOVÁ, Darina. Impact of Internet Advertising to Potential Customers. In EDAMBA 2020. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4794-9, pp. 212-228 online. VEGA 1/0007/19.
    článok

    článok

  2. POTISKOVÁ, Ingrid. Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4568-6, s. 67-71 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.