Výsledky vyhľadávania
- Poznáte trendy v on-trade a off-trade? In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 6, s. 34-35.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 89.1 KB dostupné po prihlásení - ANDREJOVSKÝ, Pavol - GAJDOŠ, Jozef. Retail a Agenda 2030. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 119-126. KEGA 035EU-4/2022, VEGA 1/0450/24.
- URBANEC, Jan - KRÁLÍK, Aleš. Retail Investment Package - rozpačité povzbuzení zájmu o investování na cestě ke schválení. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 7-8, s. 26-27.
- GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Retail Manager - Required Responsibilities. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 8-13. VEGA 21/0450/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 325.5 KB dostupné po prihlásení - SOBKOVÁ, Martina. Rok 2024 ve znamení elektromobility a ochrany spotřebitele. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 4, s. 10-12.
- GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Retail Manager – Roles and Responsibilities. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 5-13. VEGA 21/0450/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 321.2 KB dostupné po prihlásení - NEZMAR, Luděk. AI - výzvy a rizika pro retail marketing. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 3, s. 22-23.
- ALENOVÁ, Gabriela. V niečom sme lepší ako Rakúšania. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 3, s. 14-16.
- WINTER, Andrej. Využijte sílu DATA SCIENCE v retailu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 3, s. 8-9.
- GAJDOŠ, Jozef. Retail Managers – Required Skills. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 108-113. KEGA 035EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 834 KB dostupné po prihlásení