Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Heslá = "rozpätie obchodné"
  1. LYÓCSA, Štefan - BAUMÖHL, Eduard. Similarity of Emerging Market Returns under Changing Market Conditions: Markets in the ASEAN-4, Latin America, Middle East and BRICs. - Registrovaný: Scopus. In Economic Systems. - Amsterdam : Elsevier. ISSN 1878-5433, 2015, vol. 39, no. 2, pp. 253-268. APVV-0666-11, VEGA 1/0393/12. 1/0393/12, VEGA, Rýchlosť, volatilita a štruktúrne zlomy integrácie akciových trhov krajín Strednej a Východnej Európy.
    článok

    článok

  2. ZIEGELBAECK, Martin - BREUER, Guenther. The Role of market makers in the Euronext milling wheat contract. In Agricultural economics. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2014. ISSN 0139-570X, 2014, vol. 60, no. 4, s. 183-187.
    článok

    článok

  3. LUKNÁROVÁ - KUTIŠOVÁ, Dalila. Transferové oceňovanie v praxi : transakčná metóda čistého obchodného rozpätia. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2012. ISSN 1335-2024, 2012, roč. 20, č. 4, s. 140-145.
    článok

    článok

  4. ONDRUŠOVÁ, Lucia. Transakcie medzi závislými osobami v rámci európskej spoločnosti a ich oceňovanie. In Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace : sborník z mezinárodní vědecké konference : Hotel Horizont, Špičák, 11. - 13. září 2012. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2012. ISBN 978-80-245-1887-9, s. 89-92.
    článok

    článok

  5. TÓSZÉR, Tomáš. Procyklickosť účtovných pravidiel a pravidiel regulácie kapitálu bánk. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2009. ISSN 1335-0900, Október 2009, roč. 17, č. 10, s. 11-15.
    článok

    článok

  6. STRIEŠKA, Ľubomír - FENDEKOVÁ, Eleonora. Maržová elasticita spotrebiteľskej ceny. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 98-104.
    článok

    článok

  7. STRIEŠKA, Ľubomír. Stratégie obchodu pri zmene dane z pridanej hodnoty. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002. ISBN 80-225-1616-3, s. 165-171.
    článok

    článok

  8. HANOUSEK, Jan - PODPIERA, Richard. Do jaké míry jsou na českém kapitálovém trhu využívány neveřejné informace? In Finance a úvěr. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2001. ISSN 0015-1920, 2001, roč. 51, č. 7-8, s. 405-416. Dostupné na : <http://journal.fsv.cuni.cz/storage/493_002_405_416.pdf>
    článok

    článok

  9. BANERJEE, Anindya - RUSSELL, Bill. The Markup and the business cycle reconsidered. San Domenico (FI) : European University Institute, 2000. 27 s. EUI Working paper ECO, No. 2000/21. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. BANERJEE, Anindya - RUSSELL, Bill. Industry structure and the dynamics of price adjustment. San Domenico (FI) : European University Institute, 2000. 29 s. EUI Working paper ECO, No. 2000/22. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.