Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 413  
Vaša otázka: Heslá = "segmentácia trhu"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - FRANCOVÁ, Zuzana. Inovatívny marketing. Recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák. 1. vydanie. Košice : PETIT, 2025. 151 s. [7,5 AH]. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-5-7.
  2. JURÍK, Pavol. Aktuálne trendy v CRM aplikáciách. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 18-24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené418.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. FAŠIANG, Tomáš - GEŽÍK, Pavel. AI vs. Human Approach in the Field of School Location Optimization Strategy. In ?. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing and Media Identity: Human vs. Artificial”. MARKETING IDENTITY : HUMAN VS. ARTIFICIAL. - Trnava : University of Ss. Cyril and Methodiu in Trnava, 2024. ISBN 978-80-572-0487-9. ISSN 2729-7527, pp. 121-130. APVV-22-0469.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. POSOLDA, Daniel - BUMBEROVÁ, Veronika. A Value Proposition Canvas of Interim Management Providers in the Czech Republic. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2023. ISSN 1801-7118, 2023, roč. 19, č. 4, s. 3-18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. Domácnosti objavujú rastlinné alternatívy. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348, 2023, roč. 21, č. 6, s. 30-31.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF267.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  6. STŘÍTESKÝ, Václav. Marketing management. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2023. 552 s. ISBN 978-80-7400-897-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. KOTLER, Philip et al. Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien. 16. aktualisierte Auflage. München : Pearson, 2023. 666 s. ISBN 978-3-86894-443-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
  9. BAUEROVÁ, Radka - STARZYCZNÁ, Halina - ZAPLETALOVÁ, Šárka. Who Are Online Grocery Shoppers? In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 1, s. 186–205.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF750.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Cross-cultural Segmentation: Hierarchical Clustering Analysis Using Hofstede's Cultural Model. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 262-277. VEGA 1/0646/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené894.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.