Výsledky vyhľadávania
- KOŠALKO, Ivan. Všetci hovoria o tvorbe hodnoty, ale čo to vlastne je? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 12-13.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Služby v predajni zvyšujú komfort. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 81, (2025.
- KAPITÁN, Peter. V dizajne predajní sa objavujú nové prvky. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- KAPITÁN, Peter. Zákazník očakáva hravosť aj jednoduchosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
- ŠTRBOVÁ, Edita. Super Bowl - výnimočná udalosť vo svete športu a zážitkového marketingu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 24-25.
- YONOV, Ivan Yonov. What Affects Guest Loyalty in Southwestern Bulgaria: Some Insights for Hospitality Management. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258, 2024, vol. 18, no. 1, pp. 79-89.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 360.5 KB verejne dostupné - KRNÁČOVÁ, Paulína - KUBIČKOVÁ, Viera - KRAJČI, Adam. Hodnotenie spokojnosti klientov kúpeľného podniku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 2, s. 45-53. VEGA 1/0271/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 184.9 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁN, Peter. E-shopy pracujú na odstraňovaní bariér. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 80, (2024.
- ŠVÁBOVÁ, Lucia - LABOŠOVÁ, Veronika - BOROVCOVÁ, Martina. Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258, 2024, vol. 18, no. 2, pp. 85-98.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 399.4 KB verejne dostupné