Výsledky vyhľadávania

  1. VÁLEK, Juraj. Darovanie hnuteľného majetku z pohľadu dane z príjmov v roku 2018. In Daňový tip : newsletter aktualít daňového poradenstva. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1335-2822, 14. november 2018, roč. 22, č. 21, s. 2-4.
    článok

    článok


  2. PETROVICKÁ, Iveta. Reklama, náklady na reprezentáciu, sponzorstvo. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 66-85.
    článok

    článok


  3. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok


  4. ORAVCOVÁ, Martina. Sponzorstvo v účtovníctve a v zákone o dani z príjmov. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1336-426X, 2018, roč. 15, č. 11, s. 55-63.
    článok

    článok


  5. FORET, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná. 1. vydání. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. 135 s. ISBN 978-80-86747-48-4.

  6. DAŇO, Ferdinand - ŠUPÁK, Juraj - DRÁBIK, Peter. Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 121-133 CD-ROM.
    článok

    článok


  7. MARKULJÁK, Michal. Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 141-148 CD-ROM.
    článok

    článok


  8. STANKOVÁ, Monika. Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 168-182 CD-ROM.
    článok

    článok


  9. MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa. In Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I.. Konference. Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018. ISBN 978-80-906993-0-4, s. 164-174 online. VEGA 1/0309/18.
    článok

    článok


  10. ZÁBORSKÝ, Ján. Nízka sociálna mobilita znamená plytvanie talentmi. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 18. mája 2017, roč. 27, č. 20, s. 10-15.
    článok

    článok