Výsledky vyhľadávania

  1. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Sponzoring ako alternatívna forma financovania kreatívneho priemyslu v rozvinutých európskych krajinách. In Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. The Current Position of Companies in the Creative Industries in the Conditions of the Slovak Republic and the European Union : Proceedings of Scientific Papers = zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-086-5, s. 16-27 CD-ROM. I-20-101-00.
    článok

    článok

  2. Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. Aktuálne postavenie podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach Slovenskej republiky a Európskej únie. Mária Kmety Barteková et al. ; reviewers: Ľudomír Šlahor, Miroslav Tóth. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. CD-ROM 73 s. [3,65 AH]. I-20-101-00. ISBN 978-80-7556-086-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. BETÁKOVÁ, Jaroslava. Reklamné služby a sponzorstvo v oblasti športu a uplatňovanie DPH. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1336-426X, 2020, roč. 17, č. 9, s. 57-64.
    článok

    článok

  4. BRNOVÁ, Miroslava. Sponzorské a reklama z pohľadu ZDP. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 10, s. 135-142.
    článok

    článok

  5. VÁLEK, Juraj. Darovanie hnuteľného majetku z pohľadu dane z príjmov v roku 2018. In Daňový tip : newsletter aktualít daňového poradenstva. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1335-2822, 14. november 2018, roč. 22, č. 21, s. 2-4.
    článok

    článok

  6. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok

  7. FORET, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná. 1. vydání. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. 135 s. ISBN 978-80-86747-48-4.
  8. MARKULJÁK, Michal. Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 141-148 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. STANKOVÁ, Monika. Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 168-182 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KUNZ, Vilém. Sportovní marketing : CSR a sponzoring. 1 vydání. Praha : Grada Publishing, 2018. 173 s. Expert. ISBN 978-80-271-0560-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]