Výsledky vyhľadávania

  1. PETROVICKÁ, Iveta. Reklama, náklady na reprezentáciu, sponzorstvo. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1335-0897, 2018, roč. 23, č. 14, s. 66-85.
    článok

    článok


  2. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok


  3. DAŇO, Ferdinand - ŠUPÁK, Juraj - DRÁBIK, Peter. Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 121-133 CD-ROM.
    článok

    článok


  4. ORAVCOVÁ, Martina. Sponzorstvo v účtovníctve a v zákone o dani z príjmov. In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1336-426X, 2018, roč. 15, č. 11, s. 55-63.
    článok

    článok


  5. ZÁBORSKÝ, Ján. Nízka sociálna mobilita znamená plytvanie talentmi. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 18. mája 2017, roč. 27, č. 20, s. 10-15.
    článok

    článok


  6. LEŠKO, Marián. Keď Orbán testuje Trumpa. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 20. apríla 2017, roč. 27, č. 16, s. 40-41.
    článok

    článok


  7. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  8. Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 130 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4393-4.

  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 35-43.
    článok

    článok


  10. KAČALKOVÁ, Štefánia. Ako môžu firmy pomáhať, ak majú na to. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 5. októbra 2016, roč. 24, č. 20, s. 24.
    článok

    článok