Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 116  
Vaša otázka: Heslá = "starostlivosť o zákazníkov"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera. Manažment služieb – prípadové štúdie. Recenzenti: Miroslava Čukanová, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 95 s. [4,403 AH]. ISBN 978-80-225-4877-9.
  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - RICHNÁK, Patrik. The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution. In Nové trendy - New trends 2021. mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431, pp. 141-148 online. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  3. MENDELOVÁ, Viera - STRNÁDOVÁ, Petra. A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 3, pp. 173-190.
    článok

    článok

  4. SZIVÓSOVÁ, Mária. Napredovanie online marketingu. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 317-326 online.
    článok

    článok

  5. PRUŽINSKÝ, Michal. Customers´ Motivation through Personal Sales with Good Grooming. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 433-437.
    článok

    článok

  6. PRUŽINSKÝ, Michal. Personal Sales Strategies. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov : 5. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice (the Slovak Republic) and Tarnobrzeg (the Republic of Poland), may 18 - 20, 2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4384-2, p. 107.
    článok

    článok

  7. HORVÁTOVÁ, Diana. Improving the Quality Monitoring of Healthcare Provided in the Selected Health Facility. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, p. 386 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
    článok

    článok

  9. TEPLICKÁ, Katarína. Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 1, s. 24-32.
    článok

    článok

  10. HAGAROVÁ, Ráchel. Youstice - riešenie spotrebiteľských sporov modernou cestou. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 182-183. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.