Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Heslá = "stratégia distribučná"
  1. LIMBECK, Martin - OPRESNIK, Marc Oliver. Verkaufen & Verhandeln mit Strategie - Erfolg im Vertrieb : Wie Sie Verkaufsprozesse erfolgreich führen und jeden Deal mit Erfolg abschließen. 2. Auflage. [Berlin] : Opresnik Management Consulting, 2023. 390 s. ISBN 9798374675726. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. International Scientific Conference COMPETITION. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2023. 259 s. ISBN 978-80-88064-71-8. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. MAŤO, Vladimír. Logistika mi dáva priestor využiť moje strategické a analytické myslenie. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1214-4827, Október-December 2023, roč. 19, č. 97, s. 18-22.
    článok

    článok

  4. BOLEK, Vladimír - KIM, Johann In-Ho. The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy. In COMPETITION 2022. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 21-30. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  5. COMPETITION 2022. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. 234 s. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
  6. ONDRIAŠ, Juraj. Reakcia EÚ na čínsku iniciatívu pásu a cesty. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3502, 2022, roč. 17, č. 4, s. 22-31.
    článok

    článok

  7. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Počet ex. : 18, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠTETKA, Peter. Odbytová stratégia : praktikum. Recenzenti: Štefan Majtán, Alena Tršťanská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 214 s. [15,17 AH]. ISBN 978-80-225-4560-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  9. KONŠTIAK, Pavol - KITA, Pavol. K niektorým trendom obchodných modelov v distribúci. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 69-95.
    článok

    článok

  10. MUCHA, Martin. Využitie marketingovej stratégie ako efektívneho nástroja v podniku SKI Dubovica. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, 2017, roč. 7, č. 2, s. 99-104 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.