Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Heslá = "systémy dialógové"
  1. NEKOLOVÁ, Veronika. Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 347-351. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  2. ČERVEŇOVÁ, Jozefa. Numerické metódy v elektromagnetizme. In Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5, s.1-4.
    článok

    článok

  3. BOTT, Ed - SIECHERT, Carl. Mistrovství v Microsoft Windows XP. Překlad: Rostislav Cibulka. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 608 s. PROFI. ISBN 80-7226-980-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. TRMAČ, P. Informace a PC. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756, 1996, č. 11, s. 14.
    článok

    článok

  5. BARRETT, Neil. The State of the Cybernation : Cultural, Political and Economic Implications of the Internet. 1. ed. London : Kogan Page, 1996. 258 s. ISBN 0-7494-2054-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. PSUTKA, Josef. Komunikace s počítačem mluvenou řečí. 1. vyd. Praha : ACADEMIA, 1995. 287 s. ISBN 80-200-0203-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. BABKA, Michael. Kde a jak hledat informace o firmách. 1. vyd. Praha : Management Press, 1994. 174 s. ISBN 80-85603-56-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  8. ZEIDLER, Alfred - ZELLNER, Rudolf. Software-Ergonomie : Techniken der Dialoggestaltung. 2. verb. Aufl. München : Oldenbourg, 1994. 292 s. ISBN 3-486-22720-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. AUKSTAKALNIS, Steve - BLATNER, David. Reálně o virtuální realitě : Umění a věda virtuální reality. [Z angl. prel.] Jan Klimeš. 1. vyd. Brno : Jota, 1994. 283 s. Nové obzory. ISBN 80-85617-41-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. RAABE, Thorsten. Konsumentenbeteiligung an der Produktinnovation. 1. Aufl. Frankfurt am Main ; New York : Campus, 1993. 388 s. Campus Forschung, Bd. 701. ISBN 3-593-34813-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.