Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 38  
Vaša otázka: Heslá = "systémy informačné marketingové"
  1. BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketingový výskum. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 119 s. ISBN 978-80-557-1814-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 112-119 online. VEGA 1/0375/20 (50%), VEGA 1/0017/20 (50%).
    článok

    článok

  4. ČERNÝ, Matej. Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 120-131 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  5. GAJDOŠ, Jozef. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. In Riešené projekty - vedecké problémy. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2020. ISBN 978-80-225-4745-1, s. 17-21 CD-ROM. VEGA 01/0555/21.
    článok

    článok

  6. DANESHJO, Naqibullah - NAŠČÁKOVÁ, Jana - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information. In International Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547, 2019, vol. 3, no. 1, pp. 28-34 online.
    článok

    článok

  7. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3. [Počet ex. : 15, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  8. ZELÍNSKÝ, Miroslav et al. Teorie a praxe kulturních průmyslů. 1. vydanie. Bratislava : Eurokódex, 2012. 247 s. ISBN 978-80-89447-83-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  9. MIKLOŠÍK, Andrej. Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 65-71.
    článok

    článok

  10. MARIAŠ, Miroslav. Vplyv rozvoja informačnej a komunikačnej techniky na zmeny marketingových stratégií. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 258-261.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.