Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 47  
Vaša otázka: Heslá = "taktika podniková"
  1. ČERNÝ, Matej. Analýzy používané v oblasti Business Intelligence a Big Data a ich komparácia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 97-105 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  2. BARLAŠOVÁ, Terézia. Mergers and Acquisitions. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 16-20 online.
    článok

    článok

  3. RAKOVÁ, Monika. Innovation and the Innovation Process as a Tool for Sustainability. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 198-203 online. VEGA 1/0708/20.
    článok

    článok

  4. HELMOVÁ, Milena. Basale Strategien, Taktiken Und Techniken Im Verhandlungsprozess. In Cudzie jazyky v premenách času. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času VIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 10. november 2017, [Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4492-4, s. 522-531 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. NOVÁK, Jaromír. Didaktika manažmentu. Recenzentky Darina Orbánová, Mária Mydlová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 228 s. [16,10 AH]. ISBN 978-80-225-3812-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  6. MARSINA, Štefan. Strategický manažment nie je strašiak. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013. ISSN 1339-2433, 2013, roč. 5, č. 6-7, s. 44-45.
    článok

    článok

  7. JAŠŠO, Matej. Špecifické aspekty tvorby Corporate Identity vedecko-výskumných inštitúcií. In Manažment podnikania a vecí verejných : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : ALDO, 2013. ISBN 978-80-970759-3-4, s. 57-62.
    článok

    článok

  8. ŠEDIVÝ, Marek - MEDLÍKOVÁ, Olga. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. Praha : Grada Publishing, 2012. 138 s. Management. ISBN 978-80-247-4040-9. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  9. PACEK, Martin. Identifkácia a diagnostika krízového stavu podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 381-384.
    článok

    článok

  10. ELIAŠ, Ladislav - HORVÁTOVÁ, Lucia. Zvyšovanie konkurencieschopnosti dopravných podnikov prostredníctvom budovania podnikovej identity. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 97-100.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.