Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Heslá = "taktika"
  1. Ako čeliť neférovým osobným útokom? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729, 3/2008, roč. 13, zoš. 50, s. 28-30.
    článok

    článok

  2. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2023. 342 s. ISBN 978-1-80279-496-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ČERNÝ, Matej. Analýzy používané v oblasti Business Intelligence a Big Data a ich komparácia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 97-105 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  4. BARLAŠOVÁ, Terézia. Mergers and Acquisitions. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 16-20 online.
    článok

    článok

  5. RAKOVÁ, Monika. Innovation and the Innovation Process as a Tool for Sustainability. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 198-203 online. VEGA 1/0708/20.
    článok

    článok

  6. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2020. 224 s. ISBN 978-1-85375-615-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    Ogilvy on Advertising

    kniha

  7. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 70-78 online.
    článok

    článok

  8. HELMOVÁ, Milena. Basale Strategien, Taktiken Und Techniken Im Verhandlungsprozess. In Cudzie jazyky v premenách času. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času VIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 10. november 2017, [Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4492-4, s. 522-531 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. YOUNG, Miles. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. London : Goodman Books, 2017. 288 s. ISBN 978-1-84796-087-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. STRAŇÁK, Dušan. Odvrátená strana zliav a akciových ponúk. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 5, s. 59-60.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.