Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Heslá = "technika audiovizuálna"
  1. MATUŠOVIČ, Martin. Innovations in the Distribution of Intellectual Property in the Digital Era. - Registrovaný: Web of Science. In DOKBAT. Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019. ISBN 978-80-7454-893-2, pp. 706-718 online.
    článok

    článok

  2. HUDEC, Marian. Už to dávno nie je "debna". In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1336-9857, marec 2014, roč. 8, č. 3, s. 30.
    článok

    článok

  3. BALUCHOVÁ, Božena. Mediálne spracovanie rozvojovej problematiky. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 642-657.
    článok

    článok

  4. ŠMÍDOVÁ, Zdeňka. Knihy versus moderní média. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 242-257.
    článok

    článok

  5. JAVORSKÁ, Eva. Prorodinne orientované programy vo vysielaní Slovenskej televízie. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2011. ISBN 978-80-904877-7-2, s. 966-973.
    článok

    článok

  6. LITOMERICKÝ, Juraj. Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu. In Zborník vedeckých statí 3. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3, s. 54-57.
    článok

    článok

  7. MITTELMANN, Zuzana. Elektronika je pre európskych spotrebiteľov dôležitá. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 10, s. 50-52.
    článok

    článok

  8. LAŠŠÁKOVÁ, Ivana. Transpozícia smernice o audiovizuálnych mediálnych službách. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva = revue for theory and practice in the field of intellectual property = revue für Theorie und Praxis auf dem Gebiet des geistigen Eigentums. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2009. ISSN 1335-2881, 2009, roč. 13, č. 3, s. 16-18.
    článok

    článok

  9. KŘÍŽEK, Zdeněk - CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 3. akutaliz. a rozšíř. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 220 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2452-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. HLUBINA, Palo. Knihy sa dajú aj počúvať. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2007. ISSN 1335-4620, 31. októbra 2007, č. 22, s. 66-67.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.